2016. április 18., hétfő

3 örök kedvenc a Clinique-től

Sokan kérdeztétek, milyen termékeket használok itthon bőrápolásra, tisztításra és sminkelésre, én pedig nem győztem lelkesedni a Clinique cuccaiért. Nekem egyszerűen mindenben bejön a Clinique, legalábbis amit eddig próbáltam tőlük, legyen szó egy szép rúzsról, egy arckrémről, szempillaspirálról vagy kíméletes, de nagyon hatásos tisztító készítményeikről. 

Most elmondom és megmutatom nektek, mik az én legnagyobb Clinique kedvenceim, de előre szólok, hogy ha kipróbáljátok, ti is ragaszkodni fogtok ezekhez! :)

1. 3 lépés szett
Először Andi barátnőmtől kaptam ajándékba egy 3 lépés szettet, amivel nemcsak a Clinique iránti "szerelem" vette kezdetét, hanem abban is biztos voltam, hogy megtaláltam azt a termékcsaládot, amivel most már örökre búcsút inthetek a pattanásoknak - húszas éveim vége felé járva ennek már tényleg ideje volt. A termékek közül a kedvencem a tonik, amit minden nap kétszer használok, reggel és este. Az első lépésnek számító arclemosót és a harmadik lépést, az arckrémet nem használom minden nap, mert az én bőrömnek így a jó. :) De ha bármiben bizonytalan vagy, a kiválasztástól a használatig, akkor kérd a Clinique bármely üzletében az eladók segítségét, nekem is több alkalommal segítettek.
Ennyire szeretem a tonikomat! :)))


2. High Impact Mascara szempillaspirál és Cream Shaper for Eyes szemceruza
Tökéletes pillákat szeretnél egy fontos alkalomra, randira, vagy családi eseményre? Esetleg csak meglepnéd magad egy-két új sminktermékkel, amiket hónapokig elégedetten használhatsz? Az ellenállhatatlan tekintetért én a Clinique High Impact Mascara szempillaspirálját és a Cream Shaper for Eyes szemceruzát javaslom. Próbáld ki, és te is imádni fogod ezeket!


3. A tökéletes sminklemosó
Lányok, kinek ismerős a következő szitu: este szépen lemosod a sminked, de reggel úgy ébredsz, hogy észreveszed, hiába voltál este alapos, bizony a sminklemosód nem végzett maradéktalanul jó munkát, és ott egy kis fekete karika a szemed alatt... nos, ez a Clinique Take the day off sminklemosójával nem fordul majd elő veled. Ez a kétfázisú, használat előtt összerázandó lemosó nem okoz csalódást, szerintem a smink 100 százalékát eltávolítja a szemkörnyékről (de az ajkaidon is használhatod). Én évek óta ezt veszem, le nem cserélném!


+1: az újdonság, a Moisture Surge hidratáló, amit neked is be kell szerezned, ha harmatosan friss, puha, egészségesen ragyogó arcbőrre vágysz. :) Ráadásul most az árát is hűsítőnek fogod találni, a 30 ml-es kiszerelés ugyanis már 5700 forintért elérhető.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése