2016. május 12., csütörtök

Termékteszt: Scholl Velvet Smooth körömápoló szett

Nemrég mutattam Nektek a Scholl Velvet Smooth körömápoló szettet, és azt írtam róla, hogy akár mi is varázsolhatunk magunknak luxushatású manikűrt - ráadásul otthon, pár gombnyomással. Nos, a Schollnak köszönhetően ki is próbálhattam a terméket, és most azonnal meg is osztom Veletek a tapasztalataimat. :)

A kaland ott kezdődött, hogy a futártól átvettem a kis csomagomat, majd elkezdtem bontogatni. Ez nem volt egy egyszerű menet, lévén, hogy ezt az értékes kis készüléket a hozzá tartozó három fejjel tényleg atombiztos csomiba tették! :) A kibontás sikere után jött egy újabb: a készülékre a fejek nagyon könnyen felmennek, ráadásul nemcsak a csomagolás papírján van feltüntetve a sorrend, hanem a három helyes kis fej egyenként is be van számozva, nehogy felcseréljük a sorrendet. Az már tényleg csak hab a tortán, hogy a szett nagyon-nagyon jól néz ki, a színek és a formák egyaránt tetszetősek!


Most lehet, hogy ki fogtok nevetni, de a szemrevételezés után jött egy komoly nehézség: nem tudtam bekapcsolni a készüléket. :D Nem az volt a baj, hogy nem láttam elsőre a bekapcsoló gombot, hanem az, hogy miután megtaláltam és az első fokozatra toltam (majd a másodikra), nem történt semmi. Ti már nem fogtok így járni, mert elárulom: a cucc alját kell megpiszkálni, és az ott talált ceruzaelemet a helyére igazítani... :) ezután működött, de még hogy!


Az első fázis a reszelés volt, ami engem már teljesen elvarázsolt, ugyanis eddig egy kis kézi körömreszelővel ügyeskedtem (sokkal inkább ügyetlenkedtem)... de egy ilyen profi cuccal összehasonlítva ég és föld a két dolog! A Velvet Smooth körömápoló reszelője gyors, alapos, precíz munkát végez, amit a csiszolóval és a polírozóval való "kezelés" egészít ki.

Mindhárom fej vicces vibrálást idéz elő a körmökhöz érve, ami tovább meg az ember lányának az ujjaiba és a kézfejébe. De ez tök jó érzés - szerintem olyan, mintha még egy kézmasszázst is kapnánk szépülés közben (a kezemet a térdemre téve pedig a futástól megfáradt térdemet is átrezegtettem egy kicsit, imádtam!).

A kényeztetés pedig a Scholl Velvet Smooth körömápoló olajával ért véget, ami beszívódik a lereszelt, lecsiszolt és polírozott körmökbe, egészségessé és kicsit fényesebbé varázsolva azokat.

A tisztítást én egy egyszerű "tiszta ruhával áttörléssel" oldottam meg, a tárolást pedig szerintem ti is megoldjátok valamelyik polcon - bár szerintem aki kifizeti a termékért a majdnem 14 ezer forintos vételárat, az úgyis nagyon vigyázni fog rá (ahogy én is).

U.i.: egy apró javaslatom lenne csupán a termék még tökéletesebbé tételére, hogy a ceruzaelemet a későbbi modelleknél esetleg valaki környezetbarátabb megoldásra lehetne cserélni, pl. elektromos tölthetőségre, amivel még a bolygónak is jót tennénk. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése