2017. április 27., csütörtök

Ezért is imádom Alexandra Vajda új kollekcióját

A tavasz nem csak a jó időt, hanem az új ruhákat is meghozta. Április 5-én az Extra Budapestben mutatták be Alexandra Vajda 2017 tavaszi/nyári kollekcióját. A fiatal stylist-divattervező felfedte azt a titkot, ami kicsit ellentmond a védjegyének számító fekete-fehér színkombinációnak, és ezúttal színekkel, virágokkal kombinálta a kollekcióját.

Alexandra Vajda
Alexandra már a második tavaszi-nyári kollekcióját mutatta be, amit idén a tenger és a virágok ihlettek. „Imádom a tenger morajlását, megnyugtat és elgondolkoztat. Lehet, hogy ez a kapcsolat, amit érzek a víz és saját magam között, a horoszkópomnak köszönhető, mert Halak vagyok – meséli a fiatal tervező, aki virágok imádatára is kitért.


 „A virágok is hamar az életem részévé váltak. Már kisgyermekként is sokat szaladgáltam a dédi mamám kertjébe, hogy legalább egy csokrot tudjak szedni a vázába. A virág számomra egy olyan élőlény, akihez beszélni kell és meghálálja. Ezt édesanyámtól tanultam, ő is rajong a virágokért” – tette hozzá Alexandra.


Az Alexandra Vajda idei tavaszi-nyári kollekcióját a fodrok mellett a letisztult vonalak és színek jellemzik. A vízkék és felhő kék a tisztaságot és a nyugodtságot helyezik előtérbe, a virágok pedig a lendületet és a vidámságot sugallják.


Anyagokat tekintve idén is vászonnal, pamuttal és selyemmel dolgozott. Fő inspirációja Coco Chanel munkássága. Saját keze munkája által akarja megvalósítani a terveit: ha kell, gyöngyöt varr, mert úgy érzi, ettől lesz különlegesebb egy ruhadarab.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése