2015. november 20., péntek

Michael Kors és én :)

Kedves Jézuska!

Kérlek, ne haragudj meg rám, hogy idén nem vártalak meg: tegnap délután megvettem magamnak az egyik dolgot, amit igazán szerettem volna idén karácsonyra. Tudom, lehetnék egy icipicit türelmesebb, és azt is tudom, hogy elhoztad volna nekem, de úgy éreztem, meg kell ragadnom a kínálkozó lehetőséget, vagyis ezt a csodaszép Michael Kors pénztárcát... remélem, nem haragszol, és azt is, hogy méltányolod a dologban azt, hogy egy ajándékkal kevesebbet kell idén megvenned (máskor is szívesen leveszem a válladról a terhet, hisz tudod, a türelem nem erősségem... :)).

Puszi,
Mia - és Michael Kors :)


U.i.: ha esetleg úgy gondolod, igazán jó kislány voltam idén, és nagyon-nagyon szeretnél megajándékozni valamivel, adok még egy tippet... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése