2016. július 11., hétfő

Megnyílt a Musette második budapesti üzlete

Csütörtökön a Musette második budapesti üzlete is megnyílt - én is ott voltam, és csak ámultam-bámultam a sok gyönyörű holmi láttán. Mindent megnéztem, megfogtam, simogattam a finom bőröket és művészi igényességgel készült alkotásokat... de erős voltam, és nem vettem semmit. Még. :) Jöjjön most a sajtóanyag, amiből nemcsak az Arena Plazában nyílt új és gyönyörű üzletről tudhattok meg többet, hanem a márkáról is. 

Új üzletet nyit a Musette Budapesten

Az olasz designerek által tervezett cipő- és táskamárka fél év hazai jelenlét után megnyitja második üzletét az Aréna Plazaban. A tulajdonosok az új budapesti üzlettől 600,000 euró éves forgalmat várnak. A márka a nyitáshoz kapcsolódóan versenyt hirdet, divatfotók kollázsait várják. 

A Musette elismert európai cipő- és táska márka, mely elsősorban művészi kivitelezésű, kézzel készített termékeiről ismert, tavaly év végén érkezett Magyarországra. A cég 2000 és 2015 között nemzetközi szinten folyamatos fejlődéssel olyan kiskereskedelmi üzletláncot épített ki, amely jelenleg 30 üzlettel, 5 franchise partnerrel 4 kontinensen van jelen.

„A Musette a tudatos nő brandje, akinek a fast fashion termékekkel ellentétben igénye van az időtállóságra, mégis megfizethető terméket keres, amely nem utolsósorban önálló design műalkotás is.” – mondja Cristina Batlan tulajdonos, vezető tervező. „Az első, váci utcai üzletünk látogatottsága és forgalma alapján nyilvánvaló, hogy Budapesten is megvan ez a típusú vásárló közönség. A sikeres termékbevezetés alapján döntöttük a második üzlet megnyitása mellett.” – teszi hozzá Oszvald Réka a magyarországi leányvállalat vezetője.

A Musette jelen van Bukarestben, Szófiában, Bécsben, Párizsban és New Yorkban is. A termékek Európában készülnek, különleges alapanyagokból, egyedi designnal. Az anyagokat neves, környezettudatos olasz gyáraktól szerzik be, s az olasz terveket Romániában gyártják le. Egy-egy kézzel készített darab kivitelezése általában 100 gyártási lépcsőfokból áll. A cég nemzetközi szinten 15 millió eurós forgalommal és 500 munkatárssal dolgozik, s az elmúlt 4 évben 20% éves növekedési rátát produkált. Budapesten a nyitás óta eltelt időszakban naponta átlag 20 vásárló az elmúlt időszakban 400,000 euró forgalmat generált. A többi európai bolt és az első budapesti üzlet eredményeit alapul véve a tulajdonosok a második budapesti üzlettől 600,000 euró forgalmat várnak. 

Az Aréna pláza Magyarország legnagyobb alapterületű bevásárlóközpontja, mely rendszeresen népszerűsíti magát új világmárkák bevezetésével, ezért volt célszerű a Váci utca után itt nyitni a következő Musette üzletet. A sikeres magyarországi termékbevezetés legfontosabb eszközei az exkluzív kialakítású bemutató üzlet, sajtómegjelenések, közösségépítés és divatesemények szponzorálása voltak. Mindenütt központi elem volt az esztétikum, a márka alapvető jellemzője. 

A tervezők minden évben 5 különböző termékvonalat álmodnak meg: az új kollekcióban az Avantgarde képviseli a divatmániásoknak való cipőket, Toujours néven a hétköznapi lábbeliket, Idols alatt pedig a klasszikus magassarkú körömcipőket találjuk meg. A Freedom kategória az extrém vonalat, a DJ pedig a partizó, csillogó világot képviseli.

Nevezz te is a Musette versenyére! 
A márka az új üzletnyitáshoz kapcsolódva érdekes versenyt hirdet. A Musette tavaszi-nyári kollekcióját bemutató katalógus perforált lapjaiból kell kollázst készíteni, s a befotózott alkotást az Instagramra #musettecollage és #musettebudapest címkékkel feltölteni. A szervezők önkifejező és érdekes alkotásokra számítanak. 

A játék augusztus 31-ig tart, a nyertesek értékes ajándékokat kapnak, s a legjobb műveket a tervek szerint ősszel ki is állítják. A zsűriben helyet foglal a márka vezető tervezője és a magyarországi leányvállalat vezetője is. További részleteket és a katalógust a márka üzleteiben és a Facebookon lehet keresni.

És egy fotó kollázs, amit nem a versenyre szántam, hanem "csak úgy", a bemutatón lőtt képeimből készítettem: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése