2016. november 29., kedd

Kerülj te is ünnepi hangulatba a Clinique újdonságaival

Bevallom nektek nőiesen, hogy nekem évek óta nincs karácsonyi hangulatom. Hosszú és kicsit szomorú is lenne elmagyarázni azt, hogy miért, szóval ebbe most ne is menjünk bele :) a lényeg úgysem ez, hanem, hogy tegnap - elég hosszú idő után - ismét úgy éreztem, hogy megérintett picit a karácsony szelleme. Sétáltam hazafelé a kivilágított utcán, és a csendet csak a helyes kis ajándéktasakom susogása, meg az én dudorászásom zavarta meg... mert hogy karácsonyi dalokat dúdoltam félhangosan. :)

Hogy ez a változás mégis minek köszönhető? Hát annak, hogy egy csodálatos kényeztető élményben volt részem a Clinique-nél, ahol megismerhettem a márka újdonságait, és elképzeltem, milyen lesz a karácsony úgy, hogy már ezekkel a kis csodákkal tudom magam szebbé varázsolni. Ha hozzám hasonlóan te is úgy vagy vele, hogy az apró részletek számítanak csak igazán, akkor most biztosan érted, mire gondolok. Egy új kiegészítő, egy régen vágyott karácsonyfadísz, vagy egy alapozó és egy rúzs, amelyek segítségével éppen olyan lehetsz egy számodra fontos alkalmon, amilyen lenni szeretnél... számomra ezek a dolgok felbecsülhetetlenek. :)


De rólam szót se többet, mesélek egy kicsit erről a szuper kényeztető délutánról és az újdonságokról. Az már a meghívóból kiderült, hogy egy személyre szabott kis délutáni programra vagyok hivatalos a Clinique Arena Plazában található üzletébe, ahol én egyedül ismerkedek majd az új termékekkel. Arra számítottam, hogy ejtünk néhány szót a Clinique legújabb Superbalanced Silk™ alapozójáról, kipróbálom, aztán feltehetem a kérdéseimet, és szaladok is tovább a következő programomra, ehelyett viszont egészen mást kaptam. Egy könnyed beszélgetést, melyből olyan természetességgel és hatékonyan ismertem meg a Superbalanced alapozót, mint ahogyan maguk a Clinique kozmetikumai is működnek. :)


Megtudtam erről a termékről, hogy visszaállítja a folyamatosan változó igényű bőr egyensúlyát, mattítja a zsíros területeket és hidratálja a száraz foltokat. Vagyis tökéletes egyensúlyt teremt. Olajmentes, de folyékony alapozó, ami tökéletes a száraz-kevert, a zsíros-kevert és a zsíros bőrűek számára, és azoknak is, akiknek nagyobbak a pórusai, mert a könnyű polimerek és a valódi selyem elhomályosítják a pórusokat, illetve a ráncokat és a kisebb vonalakat is.

A bőröm természetesen ragyogóvá vált a használata során, ami nem tévesztendő össze azzal, amikor túlságosan fénylik az arcbőr. :) Nekem a 05-ös Silk Ivory árnyalat lett a befutó, és bizony még este 11-kor, a sminklemosás fázisa előtt is azt állapítottam meg, hogy jé, az alapozó ugyanott van, ugyanúgy (tehát nem izzadtam le az arcomról, ami sajnos elő szokott velem fordulni), a bőröm pedig nem fénylik. Instant szerelem!


De a kényeztetés itt nem ért véget, hanem csak itt kezdődött igazán! Szemöldökformázási és -festési tanácsokat is kaptam, és kiderült, hogy nemcsak szemöldökceruzával és waxszal ajánlott a szemöldököt formázni, hanem a fények meg az árnyékolás is csodákra képesek!

Ezt követően utolsó lépésként a Pop Matte rúzsok közül válogattam. Nem volt könnyű eldönteni, hogy melyiket szeretném kipróbálni, mert szebbnél szebb árnyalatok várták az asztalkán, hogy őket válasszam. :) Végül a 03-as Ruby Pop szín lett a nyerő. Ez kicsit merész, de mivel mostanság nappal is sokan viselnek erősebb színeket, gondoltam, miért is ne? Így került fel ez a csodás szín az ajkaimra.


Az édes kényeztetés megkoronázásaként még egy szuperfincsi sütit is kaptam a kis ajándékcsomagba... nem is csoda, ha hazafelé már csak azon járt az eszem, milyen sminkben várom az ünnepeket és a számomra fontos családi eseményeket. <3


Mi mást is mondhatnék: Merry Clinique!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése