2016. november 4., péntek

Tóth Verával indult hódító útjára idehaza a CND Nail Lounge

Csütörtök délután egy igazi kis kényeztető programban lehetett részem: Tóth Verával nyitotta meg kapuit a CND Nail Lounge márkaboltja. Az énekesnő örömmel lett az amerikai professzionális körömlakk gyártó cég hazai nagykövete, mert - mint mondja - a körömápolás számára sokkal több, mint napi vagy heti rutin. De a többit mondja el ő, mutatom nektek az esemény sajtóanyagát: 

Tóth Vera:"A körömápolás számomra igazi rituálé"
Új nagykövetet választott a CND Nail Lounge

Új forgalmazóval nyitotta meg impozáns márkaboltját az amerikai CND professzionális körömlakk gyártó cég Budapest belvárosában. A márka haza nagykövetének Tóth Verát választották.

"Azért szeretem ezeket a termékeket, mert rendkívül tartósak, így sosem kell attól tartanom, hogy akár a színpadon cserbenhagy a körömlakkom. Énekesnőként nagyon fontos a gesztikuláció, artikuláció, az ápoltság, szépség, ami a kezeken a legszembetűnőbb. Sokszor én magam festem a körmeimet, de amióta megismertem a CND világát, egyre gyakrabban megyek el a szalonba, hogy profi körülmények között szépülhessek. A Vinylux lakkot nekem találták ki, énekesnőként gyakran változtatom a körmeim színét koncertről koncertre, amit a kiváló minőségű lakknak köszönhetően nyugodt szívvel megtehetek. Amióta megismertem a CND Nail Lounge oktatási vezetőjét, Hódosi Edinát, már látom, hogy mekkora a különbség egy profi és egy otthoni manikűr között. Nagyon szeretem azt is, hogy ezek a lakkok egy hétig is gyönyörűen fenn maradnak, sőt még utána sem kopnak, maximum megunom a színt és váltok" – mondja Vera, aki a márka új termékcsaládját, a CND Vinylux körömlakkját képviseli.


"Egy héten legalább egyszer, amikor este már tudom, hogy nem kell felvennem a telefont, kényelmesen leülök a konyhaasztalhoz, kicsit bekapcsolom a tv-t és kényeztetem a kezeimet. Formázom, csinosítgatom a körmöm, beáztatom, és csak lazulok - ez egy igazi rituálé nekem. A kezem a munkaeszközöm, így még inkább figyelnem kell az ápolt megjelenésre. A kéz az érintés szerve, ha foglalkozunk vele, akkor igazából önmagunkkal foglalkozunk, a lelki békét, harmóniát is megteremtjük. Néha az okoz örömet, hogy elmegyek egy pedikűröshöz, manikűröshöz és ellazulok a székben, máskor az otthoni légkör kapcsol ki igazán" – mesél körömápolási szokásairól az énekesnő.

„Egy álom vált most valóra azzal, hogy új forgalmazóként megnyitottuk üzletünket Budapest belvárosában, az Ó utca 6. szám alatt. 1979 óta létezik a CND és most végre Magyarországon is egy gyönyörű, több mint 300 négyzetméteres bemutató-oktató teremmel ünnepelhetjük az egyedülálló márkát. Reméljük, hogy sok ember álmát sikerült most beteljesítenünk és mindenki örömmel válogat majd a minőségi körömlakkok közül. Ez még csak a kezdet, elindult valami és ennél sokkal nagyobb dolgok jönnek majd. A cég zászlósterméke a Shellac, ami a természetes köröm sérülése nélkül 14+ napig tartós és eddig még soha senki nem tudta lemásolni a professzionális lakkot. A mai napon azonban a Vinylux termékcsaládra koncentrálunk, ami Tóth Vera kedvence. Nagyon örülünk, hogy ő képviseli a márkát hazánkban, nála hitelesebb arcot nem is találhattunk volna” – meséli boldogan Riecke Katalin, a CND Nail Lounge ügyvezetője.

Vera igazán stílusos nő, igazi díva, aki nyáron szereti az intenzívebb színeket, ugyanakkor a pasztell árnyalatok is közel állnak hozzá, sőt olykor a csillogósabb, feltűnőbb körömlakkokat is bevállalja.


"A nagyon kihívó színekkel nem vagyok annyira jóban, inkább a konzervatívabb körömlakkokat kedvelem, úgy érzem, ezek tükröznek engem igazán. Évszak-és hangulatfüggő, hogy milyen lakkot viselek, nyáron szeretem az intenzívebb, matt árnyalatokat, télen akár egy csillogósat is felkenek, ha olyan kedvem van. Imádom a halvány rózsaszínt, ugyanakkor nagy kedvencem a piros, ami egy igazán vadító, nőies szín. Mindenképp arra törekszem, hogy egy körömlakk praktikus legyen, tudjam a színpadon is viselni, de tetsszen a hétköznapi életben is. Persze, ha tematikus estre megyek és például a fellépés megkívánja a zöld színt, akkor arra a néhány órára zöldek lesznek a körmeim, de ha lejöttem a színpadról, azonnal le is mosom, mert ezt az árnyalatot nem tudom elképzelni magamon. A zöld divatos szín, de én sosem a divat szerint öltözök, sminkelek, hanem egyénre szabottan, azt hordom, ami jól áll, amiben igazán önmagam lehetek" – teszi hozzá Vera.

Forrás: JustCreative

U.i.: A szebbnél szebb színű lakkokból én is kaptam néhányat, és alig várom, hogy kipróbálhassam őket. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése