2017. január 26., csütörtök

A PaulMoise sminktermékeivel ismerkedtem :)

Vannak olyan termékek, amikkel kapcsolatban már az első pillanatban érzem, hogy ezeket bizony ki kell próbálnom. Ilyen volt a PaulMoise márka, illetve az ő gyönyörű színekben pompázó dolgaik is, amikkel rövid egyeztetés után meg is ismerkedhettem. Sőt, van egy jó hírem: a bejegyzés végén az is kiderül, hogyan tudsz kedvezményesen vásárolni a PaulMoise termékeiből! :) 

De haladjunk csak szép sorjában. Szóval a termékekkel egy unalmasnak induló hétfői napon ismerkedtem meg. Megtudtam, hogy a márka 2017. januárjától elérhető, és abszolút prémium sminkmárkának számít, amiben a 14 éves korosztálytól a harmincasokig (negyvenesekig, ötvenesekig... :)) bármelyik hölgy örömét lelheti. Hogy miért használom ezt a kifejezést? Vess egy pillantást a színekre, és szerintem meg fogod érteni. Nekem a szívem azonnal felderült azon a bizonyos unalmas, szürke hétfőn... :-))))






  
"A PM - azaz a Paulmoise - luxus minőségű és intenzív pigmentációval rendelkező termékeket kínál megfizethető áron. Csomagolását a letisztult, modern design jellemzi" - olvasható abban a tájékoztató anyagban, amit a neten láttam. Hát, ennél jobban én sem tudtam volna megfogalmazni. :)

Ami még nagyon tetszik, hogy olyan márkának szánják, ami összeköti a sminkelés művészetét, a divatot, az egyéniséget és az önmagunkká válást. Nem véletlen, ha a #tökéletesenönmagadvagy hashtagre rákeresve PM termékekre bukkansz... ;)

Mivel a cég állatbarát, nem teszteli a sminkcuccokat állatokon, és a dolgaik parabénmentesek - kivéve a púdereket. A következő két fotón pedig már azt a kis csomagot látjátok, amit tesztelésre kaptam a PaulMoise-tól:





Bárki összeállíthatja a saját szemhéjpúder-palettáját, én a fentit készíttettem el magamnak, a következő színek felhasználásával: Walnut, Maroon, Mulberry, Metallic Crystal, Bronze Crystal, Honey Topaz. Illetve egy nude színű matt szájfényt kértem. Ez utóbbit már tegnap este felkentem, és szerelem volt első érintésre :) nagyon kellemes viselet, egy rétegben tökéletesen fed, és órákig fenn marad! Ez még most is igaz, hogy meg vagyok fázva, és elég gyakran fújom az orrom. :)) 

A szemhéjpúdereknél már első látásra egyértelmű, hogy csodás színű, gazdagon pigmentált termékek, és ez a felkenésnél válik teljesen egyértelművé :) ne fuss bele abba a csapdába, amibe én, hogy egy csomó festéket felteszel az applikátorra, mert egy picike is elég, és az intenzív szín sokáig fenn marad. Úgy tudom, a napokban zajlott termékfotózáson reggel felkenték, és egész nap a helyén is maradt minden - ezt most már el is hiszem. Egyedül annyit jegyeznék meg, amiről tudtam is a teszt előtt, hogy az arany színű festék nem tapad fel teljesen a szemhéjra, egy pici mindig leszóródik a pillákra és az arcra, de lássuk be, ez más termékekkel is előfordulhat. :) 

Vicces montázsom a tesztelésen készült képekből:



A fejemért elnézést kérek, tényleg nagyon náthás vagyok :D

És amiért érdemes volt idáig legörgetni: A TE KEDVEZMÉNYED! Ha és amennyiben szeretnél vásárolni a lenti weboldalon, ezzel a kóddal 10% kedvezménnyel teheted ezt meg. BM0029 - írd be ezt, és tied a választott PM termék 10% kedvezménnyel. 

A PaulMoise weboldala: www.paulmoise.com
Facebook: https://www.facebook.com/paulmoiseofficial/?fref=ts
Instagram: https://www.instagram.com/paulmoiseofficial/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése