2017. január 5., csütörtök

Luxus fürdőelixírt teszteltem

Az AVON Planet Spa Caribbean Escape luxus fürdőelixírje luxus spa élményt ígért az otthonomban... hát, ezt muszáj volt kipróbálnom! :)

Azt hiszem, abban mindannyian egyetértünk, hogy télen különösen jólesik a kényeztetés. Különösen akkor, ha sok a teendő, amelyekből úgy érzed, egy percre sem tudsz kiszakadni, aztán milyen felemelő érzés, amikor megteszed! :)

Az Avon kényeztető luxus fürdőelixírjét épp karácsony előtt kaptam kézhez, amikor azt sem tudtam, hová kapjak: rám várt a takarítás, pakolás, logisztikai feladatok (család - ki, hol, mikor, hová, Anyukám mikor jön, ki megy elé, mikor főzünk...), és persze a két ünnep közti hajrát is meg kellett szerveznem. Ekkor jött a lehetőség, hogy elmerüljek a Planet Spa Caribbean Escape luxus fürdőelixír gazdag és krémes habjai között. 


Hát, nagy volt a csábítás, hogy már december 24-én kipróbáljam, de végül megvártam vele a január elsejét. Mert - tudom, gyerekes, de - azt szerettem volna, ha igazi kényeztetéssel indul számomra az új év. 


És ez így is lett. A termékről annyit tudtam egyébként, amit a sajtóanyagban olvastam: "Ez a gyöngyporral és tengeri algával dúsított bőrnyugtató fürdőelixír hidratálja, kondicionálja, ugyanakkor felfrissíti bőrünket, amelynek köszönhetően szinte újjászületve lépünk ki a kádból". Jól hangzik, nem? :) 


Nálam minden ilyen kis kence azzal kezdődik, hogy a felbontás utáni pillanatokban megszaglászom, és egy picit az ujjaimra cseppentek belőle, hogy lássam és érezzem az állagát. Az illat csillagos ötös, az állag kapcsán pedig épp erre számítottam: krémes, de nincs olyan érzése tőle az ember lányának, hogy túl sűrű, ami nem oldódik majd fel a kádban. :) Ellenkezőleg! Gyorsan oldódott, és szép nagy habot képzett. Egyetlen dolog, ami kicsit kevésbé tetszett, hogy ez a hab lehetne valamivel tartósabb is, de így sem panaszkodom. Inkább holnap ismét kipróbálom, és ezúttal egy kicsit gazdagabban adagolom majd a fürdővízbe.  


Összességében egy finom, illatos, luxus összetevőkkel kényeztető kis habfürdő, az egyik kedvencem lesz idén! <3

A tesztlehetőséget és ezt a remek kis terméket köszönöm az AVON-nak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése