2018. november 30., péntek

Orosz Barbara: „Az életem színes és szélesvásznú”

Orosz Barbi állandó körforgásban van, a munkája a szenvedélye. Ugyan az igaz szerelme mindig a televíziózás marad, de több lábon áll és az élet minden területén maximalista. Barbi abban hisz, hogy tanulni, fejlődni, dolgozni kell, és adni, adni, adni.

„Az elmúlt néhány évben csupa változás az életem. Sokszor megkérdezik tőlem, hogy nem hiányzik-e a színház és ugyan nagyon jó szívvel emlékszem vissza arra az időszakra, de számomra a televíziózás a nagy szerelem, ami mellett egyszerűen nem fér meg a színészet. Az utóbbi években megállás nélkül dolgozok, forgatok a csapatommal itthon és külföldön, céges rendezvényeket vezetek, mellette gyerekeknek tanítok drámaórát – így a színház is visszaköszön az életembe -, és casting director vagyok egy reklámfilmekkel foglalkozó cégnél. Szeretek több lábon állni, folyamatosan képzem magam és keresem a kihívásokat, ugyanakkor nagyon meggondolom, hogy mit vállalok el. Mindig olyan cégekkel dolgozom együtt, akikkel egy a hitvallásunk, akikben maximálisan hiszek” – mesél jelenlegi mozgalmas életéről a TV2- Tűsarok c. műsorának háziasszonya.


Barbi otthonról egy kemény, „munkamán” hozzáállást hozott magával, ami végigkíséri az életét. Mostanában a forgatások, szponzori tárgyalások, prezentációk és kommunikációs stratégiák kidolgozása mellett megtanult szerződéseket írni és ajánlatokat is készíteni.

„Nagyon szerencsés embernek tartom magam, ugyanis azzal foglalkozhatok, ami iránt szenvedélyesen lobogok és olyan emberekkel dolgozhatok együtt, akikért tűzbe mennék, ami kölcsönös. Tudom, nincs könnyű természetem, néha akaratlanul is megbántok embereket, de képes vagyok bocsánatot kérni, ha hibáztam. Arra neveltek a szüleim, hogy sose felejtsem el, honnan jöttem és legyek mindig alázatos. Sikerorientált vagyok és tudom, hogy csak kemény harcok árán érhetem el a céljaimat. A harcok pedig olykor kudarcokkal járnak, meg kell tanulni veszíteni is, hogy azután még jobban értékeljük a győzelmet” – osztja meg legfőbb hitvallását Barbi.

A népszerű televíziós műsorvezető mára elérte, hogy bár fontos a családja és barátai véleménye, leginkább saját magának szeretne megfelelni. Mivel nagyon magasak az elvárásai magával szemben, néha lazítani is elfelejt, pedig a feltöltődés a másik fontos kulcs a sikerhez. Barbi, ha ideje engedi csak bepattan az autóba és lemegy a Balatonra, nézi a fodrozódó vizet, elmerül a gondolataiban vagy beül egy kávézóba a kedvenc könyvével.

„Nagyon fontosnak tartom az énidőt, kellenek a magunkra fordított percek és a barátainkra is időt kell szakítanunk, bármilyen pörgős életet is élünk. Ők azok, akik mindig mellettem állnak és átsegítenek a legnehezebb időszakaimon is. Ugyan a sok munka miatt picit most háttérbe szorul a magánéletem, de van mellettem egy férfi főszereplő is, aki a legfőbb támaszom. Sosem voltam szingli típus, bár fontosnak tartom, hogy képesek legyünk egyedül is boldogok lenni, mert csak így lehetünk igazán azok egy párkapcsolatban is. Az életem jelenleg annyira színes és szélesvásznú, hogy minden nehézsége ellenére pont ilyennek szeretem és senkivel sem cserélnék."

Fotó: Marketing&More

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése