2016. október 26., szerda

Ezért (is) érdemes megkóstolni a Hard Rock Cafe vegetáriánus menüjét

A Hard Rock Cafe-ról fogadjunk, neked sem a saláták és a light-os ételek jutnak eszedbe. Eltaláltam? Bevallom, nekem egy hatalmas hamburger, vagy valamilyen emberes adag sült és hasábburgonya képe ugrik be elsőre, amit valamilyen szósszal és kólával kérnék (csak fogyókúrásan!). Ezért lepődtem meg picit, amikor nemrég megtudtam, hogy az étteremlánc budapesti tagjának étlapjára októberben vegetáriánus ételek is felkerültek.

Nem tudtam elképzelni sem azt, hogy salátát rendelek (ennél csak azt tartottam volna elképzelhetetlenebbnek, hogy Justin Bieber vinnyogjon fel a hangfalakból a rockzene eme szentélyében), de azt is nehezen hittem el, hogy a hamburgerük vegetáriánus verzióban is elsőosztályú lesz. Hát, ez utóbbiban csalódtam - szerencsére nagyon kellemesen!

Az érkezés előtti őrülten izgalmas percek.


A kedves fogadtatás után azonnal szemre is vételeztem az étlapot. Pontosabban annak vega részlegét, mert most ez volt a cél - a fogások úgy sorakoztak fel előttem, mintha mindegyik azt kiabálta volna, a maga nyelvén, hogy "én, én, én vagyok a legfinomabb, engem válassz!". Nem is beszéltek zöldségeket, de erről mindjárt. ;)

Hosszas tanakodás és némi szakmai segítség után egy Buffalo karfiolra, egy Quinoa Burgerre, egy Karfiol Burgerre és egy Pico De Quinoa Arugula salátára esett a választásunk. Szóval ezt a mennyiséget nem egyedül kértem ki, hanem két kísérőmmel, akik készségesen segítettek mind a választásban, mind az ételek kapcsán felmerülő kérdéseim megválaszolásában. :)


Kihozták a rendelést, és nekem elállt a szavam... istenien néztek ki, na és azok az illatok!!! :)


A Buffalo karfiolt végül nem mertem a legcsípősebb, találóan Heavy Metal fűszerezéssel bevállalni, "csak" a közepes, második fokozatúval, de szerintem pont így volt jó: egy kellemesen csípős, ízletes, minimálisan karfiolízű finomságot kóstoltam, mennyei szósszal, répa és zellerdarabkákkal. És a színe... már ettől összefut a nyál az ember szájában!

A hamburgerek közül képtelen lennék megmondani, melyik ízlett jobban. Eleve választani sem tudtam, ezért a srácokkal kettévágattuk őket, hogy meg tudjam kóstolni egyiket is, másikat is. Nem hittem, hogy egy hamburgert szépen ketté lehet vágni, de itt ez is sikerült. :)


A karfiolossal kezdtem, és bevallom, tényleg mennyei volt! A cukkinit, sütőtököt, oreganót és fokhagymát minimálisan lehet érezni benne, de az összhatás tökéletes. És ilyen brutál tökéletességgel folyt ki a sajt belőle. Imádtam!


A quinoás burger, amit a fenti képen mutattam kettévágva, szintén tökéletes, és nekem az picivel még laktatóbbnak hatott. Ennek egyik felelőse a házi készítésű quinoapogácsa lehet, amit olyan finomságok egészítenek ki a paradicsom humusszal megkent buciban, mint a Portobello gomba, cheddar sajt és a pekándió. Mennyei, tényleg érdemes egyszer megkóstolni!

Jóllakottságomban már csak néhány falatot tudtam enni ebből az egyébként íncsiklandó Pico De Quinoa Arugula salátából, amit nagyon bánok, mert ez is friss, zamatos és ízharmóniájának tökéletességével tényleg szuper volt. A vörösáfonya hihetetlenül jól megy a pekándióhoz, kecskesajthoz, sőt, még a csíkokra vágott kelbimbóhoz is! ;)


A végén annyira elteltem, hogy a vega koktélokat már nem kóstoltam meg. De a barátom hamarosan újra itt koncertezik a zenekarával, szóval duplán van miért várni a decembert! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése