Csütörtökön a Musette második budapesti üzlete is megnyílt - én is ott voltam, és csak ámultam-bámultam a sok gyönyörű holmi láttán. Mindent megnéztem, megfogtam, simogattam a finom bőröket és művészi igényességgel készült alkotásokat... de erős voltam, és nem vettem semmit. Még. :) Jöjjön most a sajtóanyag, amiből nemcsak az Arena Plazában nyílt új és gyönyörű üzletről tudhattok meg többet, hanem a márkáról is.
Új
üzletet nyit a Musette Budapesten
Az olasz
designerek által tervezett cipő- és táskamárka fél év hazai jelenlét után
megnyitja második üzletét az Aréna Plazaban. A tulajdonosok az új budapesti
üzlettől 600,000 euró éves forgalmat várnak. A márka a nyitáshoz kapcsolódóan
versenyt hirdet, divatfotók kollázsait várják.
A Musette elismert európai cipő- és táska márka, mely
elsősorban művészi kivitelezésű, kézzel készített
termékeiről ismert, tavaly év végén érkezett Magyarországra. A cég 2000 és 2015
között nemzetközi szinten folyamatos fejlődéssel olyan kiskereskedelmi
üzletláncot épített ki, amely jelenleg 30 üzlettel, 5 franchise partnerrel 4
kontinensen van jelen.
„A Musette a tudatos nő brandje, akinek a fast fashion
termékekkel ellentétben igénye van az időtállóságra, mégis megfizethető
terméket keres, amely nem utolsósorban önálló design műalkotás is.” – mondja
Cristina Batlan tulajdonos, vezető tervező. „Az első, váci utcai üzletünk látogatottsága
és forgalma alapján nyilvánvaló, hogy Budapesten is megvan ez a típusú vásárló
közönség. A sikeres termékbevezetés alapján döntöttük a második üzlet
megnyitása mellett.” – teszi hozzá Oszvald Réka a magyarországi leányvállalat
vezetője.
A Musette jelen van Bukarestben, Szófiában, Bécsben,
Párizsban és New Yorkban is. A termékek Európában készülnek, különleges
alapanyagokból, egyedi designnal. Az anyagokat neves, környezettudatos olasz
gyáraktól szerzik be, s az olasz terveket Romániában gyártják le. Egy-egy kézzel
készített darab kivitelezése általában 100 gyártási lépcsőfokból áll. A cég
nemzetközi szinten 15 millió eurós forgalommal és 500 munkatárssal dolgozik, s
az elmúlt 4 évben 20% éves növekedési rátát produkált. Budapesten a nyitás óta
eltelt időszakban naponta átlag 20 vásárló az elmúlt időszakban 400,000 euró
forgalmat generált. A többi európai bolt és az első budapesti üzlet eredményeit
alapul véve a tulajdonosok a második budapesti üzlettől 600,000 euró forgalmat
várnak.
Az Aréna pláza Magyarország legnagyobb alapterületű bevásárlóközpontja,
mely rendszeresen népszerűsíti magát új világmárkák bevezetésével, ezért volt
célszerű a Váci utca után itt nyitni a következő Musette üzletet. A sikeres magyarországi termékbevezetés legfontosabb
eszközei az exkluzív kialakítású bemutató üzlet, sajtómegjelenések,
közösségépítés és divatesemények szponzorálása voltak. Mindenütt központi elem
volt az esztétikum, a márka alapvető jellemzője.
A tervezők minden évben 5
különböző termékvonalat álmodnak meg: az új kollekcióban az Avantgarde
képviseli a divatmániásoknak való cipőket, Toujours néven a hétköznapi
lábbeliket, Idols alatt pedig a klasszikus magassarkú körömcipőket találjuk
meg. A Freedom kategória az extrém vonalat, a DJ pedig a partizó, csillogó
világot képviseli.
Nevezz te is a Musette versenyére!
A márka
az új üzletnyitáshoz kapcsolódva érdekes versenyt hirdet. A Musette
tavaszi-nyári kollekcióját bemutató katalógus perforált lapjaiból kell kollázst
készíteni, s a befotózott alkotást az Instagramra #musettecollage és
#musettebudapest címkékkel feltölteni. A szervezők önkifejező és érdekes
alkotásokra számítanak. A játék augusztus 31-ig tart, a nyertesek értékes ajándékokat kapnak, s a legjobb műveket a tervek szerint ősszel ki is állítják. A zsűriben helyet foglal a márka vezető tervezője és a magyarországi leányvállalat vezetője is. További részleteket és a katalógust a márka üzleteiben és a Facebookon lehet keresni.
És egy fotó kollázs, amit nem a versenyre szántam, hanem "csak úgy", a bemutatón lőtt képeimből készítettem:
Megjegyzések
Megjegyzés küldése