Ugrás a fő tartalomra

Megnyílt a Musette második budapesti üzlete

Csütörtökön a Musette második budapesti üzlete is megnyílt - én is ott voltam, és csak ámultam-bámultam a sok gyönyörű holmi láttán. Mindent megnéztem, megfogtam, simogattam a finom bőröket és művészi igényességgel készült alkotásokat... de erős voltam, és nem vettem semmit. Még. :) Jöjjön most a sajtóanyag, amiből nemcsak az Arena Plazában nyílt új és gyönyörű üzletről tudhattok meg többet, hanem a márkáról is. 

Új üzletet nyit a Musette Budapesten

Az olasz designerek által tervezett cipő- és táskamárka fél év hazai jelenlét után megnyitja második üzletét az Aréna Plazaban. A tulajdonosok az új budapesti üzlettől 600,000 euró éves forgalmat várnak. A márka a nyitáshoz kapcsolódóan versenyt hirdet, divatfotók kollázsait várják. 

A Musette elismert európai cipő- és táska márka, mely elsősorban művészi kivitelezésű, kézzel készített termékeiről ismert, tavaly év végén érkezett Magyarországra. A cég 2000 és 2015 között nemzetközi szinten folyamatos fejlődéssel olyan kiskereskedelmi üzletláncot épített ki, amely jelenleg 30 üzlettel, 5 franchise partnerrel 4 kontinensen van jelen.

„A Musette a tudatos nő brandje, akinek a fast fashion termékekkel ellentétben igénye van az időtállóságra, mégis megfizethető terméket keres, amely nem utolsósorban önálló design műalkotás is.” – mondja Cristina Batlan tulajdonos, vezető tervező. „Az első, váci utcai üzletünk látogatottsága és forgalma alapján nyilvánvaló, hogy Budapesten is megvan ez a típusú vásárló közönség. A sikeres termékbevezetés alapján döntöttük a második üzlet megnyitása mellett.” – teszi hozzá Oszvald Réka a magyarországi leányvállalat vezetője.

A Musette jelen van Bukarestben, Szófiában, Bécsben, Párizsban és New Yorkban is. A termékek Európában készülnek, különleges alapanyagokból, egyedi designnal. Az anyagokat neves, környezettudatos olasz gyáraktól szerzik be, s az olasz terveket Romániában gyártják le. Egy-egy kézzel készített darab kivitelezése általában 100 gyártási lépcsőfokból áll. A cég nemzetközi szinten 15 millió eurós forgalommal és 500 munkatárssal dolgozik, s az elmúlt 4 évben 20% éves növekedési rátát produkált. Budapesten a nyitás óta eltelt időszakban naponta átlag 20 vásárló az elmúlt időszakban 400,000 euró forgalmat generált. A többi európai bolt és az első budapesti üzlet eredményeit alapul véve a tulajdonosok a második budapesti üzlettől 600,000 euró forgalmat várnak. 

Az Aréna pláza Magyarország legnagyobb alapterületű bevásárlóközpontja, mely rendszeresen népszerűsíti magát új világmárkák bevezetésével, ezért volt célszerű a Váci utca után itt nyitni a következő Musette üzletet. A sikeres magyarországi termékbevezetés legfontosabb eszközei az exkluzív kialakítású bemutató üzlet, sajtómegjelenések, közösségépítés és divatesemények szponzorálása voltak. Mindenütt központi elem volt az esztétikum, a márka alapvető jellemzője. 

A tervezők minden évben 5 különböző termékvonalat álmodnak meg: az új kollekcióban az Avantgarde képviseli a divatmániásoknak való cipőket, Toujours néven a hétköznapi lábbeliket, Idols alatt pedig a klasszikus magassarkú körömcipőket találjuk meg. A Freedom kategória az extrém vonalat, a DJ pedig a partizó, csillogó világot képviseli.

Nevezz te is a Musette versenyére! 
A márka az új üzletnyitáshoz kapcsolódva érdekes versenyt hirdet. A Musette tavaszi-nyári kollekcióját bemutató katalógus perforált lapjaiból kell kollázst készíteni, s a befotózott alkotást az Instagramra #musettecollage és #musettebudapest címkékkel feltölteni. A szervezők önkifejező és érdekes alkotásokra számítanak. 

A játék augusztus 31-ig tart, a nyertesek értékes ajándékokat kapnak, s a legjobb műveket a tervek szerint ősszel ki is állítják. A zsűriben helyet foglal a márka vezető tervezője és a magyarországi leányvállalat vezetője is. További részleteket és a katalógust a márka üzleteiben és a Facebookon lehet keresni.

És egy fotó kollázs, amit nem a versenyre szántam, hanem "csak úgy", a bemutatón lőtt képeimből készítettem: 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alpha Led Oxy Spa kezelésen jártam

Az elmúlt év második felére nem vagyok büszke - már abból a szempontból, hogy kicsit elhanyagoltam a sportolást, és az egészséges étkezésre sem mindig tudtam odafigyelni. Ennek pedig - mint ahogy az a nagy könyvben meg van írva - meg is lett az eredménye, ami pluszkilók formájában (sajnos) mérhető, és minden egyes mérlegre állás során sírásközeli állapotba juttat. Az ünnepek sem segítettek a kilók elleni harcban... miért is segítettek volna, amikor az ember lánya ilyenkor kettesével veszi el a tálcáról a bejgliszeleteket, és a menü többi részét is csak ritkán válogatja zöldségekből, gyümölcsökből, sovány húsokból... Aztán nálunk jött egy remekül sikerült wellnesselés január első hetében, talán mondanom sem kell, hogy az evést ott is menetrendszerűen folytattuk (jobbnál jobb kajákból). Ennek következtében január második hetében jutottam el addig, hogy elég volt, ezt nem csinálom, nem csinálhatom tovább. Azt is tudtam, hogy nem vagyok elég türelmes ahhoz, hogy most csak az étrendbeli v

Kipróbáltam a Veet Sensitive Precision elektromos trimmelőt

Először megmutatom a sajtóanyagot, aztán írok a tapasztalataimról! :) "Mert ez jár nekem" A  Hollywodi  filmekben és az újságok  címlapjain  minden  nő gyönyörű. Mindig  tökéletes az alakjuk,  frissen  fodrászolt  a  hajuk,  gyönyörű  a  sminkjük, és  persze  egyetlen felesleges szőrszál sincs  rajtuk.  Valljuk  be, bármilyen  korúak  is  legyünk,  mi  nők  nagyon  sokszor  a  médiában látott szépségideálokhoz hasonlítjuk magunkat. Folyamatosan arra vágyunk, hogy nekünk is hozzájuk hasonlóan  tökéletes  alakunk,  frizuránk és  bőrünk  legyen.  S  miután  ez  legtöbbünk  számára elérhetetlen álom,  ez  egyenes út  az örök  boldogtalansághoz. Ezért  hát  legtöbben,  hogy  kihozzuk magunkból  a  maximumot,  folyamatos  harcot  vívunk  az  idővel,  a kilókkal és  az életünket megnehezítő szőrszálakkal. Mert szőrteleníteni kell. Ez a mai kor lányának alap tézis, főleg, ha az olyan  kényesebb  területekről  van  szó,  mint  az  arcunk,  szemöldökünk,  vagy  az  intim  területek

Festményen elevenednek meg az utazási emlékek

Szeptember 27-e a turizmus világnapja, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a turizmus társadalmi, kulturális és gazdasági értékeire. Ez a nap kicsit emlékeztet bennünket is arra, milyen szép tájakat barangoltunk be az év eddig eltelt időszakában vagy akár az életünk során. Igaz a mondás, hogy az emlékeinket senki nem veheti el tőlünk, azokból táplálkozhatunk sötétebb napokon, nehezebb periódusokban is. Az emlékezésben segítségünkre vannak a fényképeink, de akár festmény formájában is csodálhatjuk saját, megélt élményeinket.   Egy otthon kialakításakor, egy friss építkezés vagy felújítás során általában utolsó mozzanatként szerezzük be azokat a kisebb-nagyobb berendezési tárgyakat, amelyek aztán majd hosszú évekig biztosítják számunkra azt az atmoszférát, amiben kellemesen, komfortosan érezzük magunkat.  „Inkább visszatérő, sem mint új trendként említeném, hogy újra megnőtt a festmények iránti igény a lakberendezés terén. Az emberek szeretik a falaikat készen megvásárolható vagy e