Ugrás a fő tartalomra

11 műanyagpalackból gyártja új futócipőit az adidas

Két évvel a Parley Ocean Plastic™ és az adidas együttműködésének kezdete után újabb mérföldkőhöz érkezett a két cég műanyagok okozta környezetszennyezés elleni küzdelme. A német sportmárka idén három új óceáni műanyagból és újrahasznosított poliészterből készült futócipő bevezetésére készül. Az adidas 2017-es célkitűzése, hogy legalább 1 millió, a Parley tisztító hálózata által kihalászott műanyagszemétből előállított cipőt dobjon piacra.

Két új darabbal is bővíti tavalyi évben bemutatott Parley UltraBOOST kollekcióját az adidas: az UltraBOOST Uncaged után idén tavasszal az UltraBOOST és az UltraBOOST X modellek környezettudatos változatai is a boltok polcaira kerülnek. A páronként mintegy 11 műanyagpalack újrahasznosításával előállított futócipők alapanyagát a Parley kampányának részeként halászták ki a Maldív-szigeteket övező vizekből, azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet azok túlzott szennyezettségére, illetve átfogó megoldást kínáljanak a műanyagszennyezés problémájára.  

Az együttműködés eredményeként múlthét vasárnap az amerikai labdarúgó bajnokság négy csapatának játékosai is az adidas x Parley labdarúgó mezeiben léptek pályára. A mezek a tavaly novemberi Real Madrid–Bayern München meccshez hasonlóan, most is teljes mértékben műanyag tengeri hulladékból, míg a mezfeliratok vízalapú környezetbarát nyomatokból készültek.

A márka hosszútávú céljai között szerepel, az újrahasznosított alapanyagok kizárólagos használata, illetve az öko-innováció sztenderdizálása a sportszergyártó cégek piacán. A  programot a Parley A.I.R. támogatja, melynek lényege hogy a szűz műanyag alapanyagok használatának mellőzésével, a műanyaghulladék csökkentésével és az új alternatívák kidolgozásával megállítsa az óceánok és tengerek vizének szennyezését.

„Az adidasnál abban hiszünk, hogy a sporton keresztül képesek vagyunk megváltoztatni a világot. Különösen igaz ez akkor, amikor a fenntarthatósággal kapcsolatos törekvéseinkről beszélünk. Cégünk azon kevés vállalatok egyike, amely képes volt integrálni a fenntarthatóságot az üzleti modelljébe is, melynek köszönhetően számos új terméket fejlesztettünk ki már eddig is a környezettudatosság jegyében.” – nyilatkozta a Parley kollekció új darabjai kapcsán Végső Péter, az adidas brand marketing menedzsere.

Az új környezettudatos termékek először május 10-től lesznek kaphatóak világszerte a kiválasztott adidas üzletekben és kereskedőknél. A Parley UltraBOOST modellek hazai megjelenése 2017 júliusában várható.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alpha Led Oxy Spa kezelésen jártam

Az elmúlt év második felére nem vagyok büszke - már abból a szempontból, hogy kicsit elhanyagoltam a sportolást, és az egészséges étkezésre sem mindig tudtam odafigyelni. Ennek pedig - mint ahogy az a nagy könyvben meg van írva - meg is lett az eredménye, ami pluszkilók formájában (sajnos) mérhető, és minden egyes mérlegre állás során sírásközeli állapotba juttat. Az ünnepek sem segítettek a kilók elleni harcban... miért is segítettek volna, amikor az ember lánya ilyenkor kettesével veszi el a tálcáról a bejgliszeleteket, és a menü többi részét is csak ritkán válogatja zöldségekből, gyümölcsökből, sovány húsokból... Aztán nálunk jött egy remekül sikerült wellnesselés január első hetében, talán mondanom sem kell, hogy az evést ott is menetrendszerűen folytattuk (jobbnál jobb kajákból). Ennek következtében január második hetében jutottam el addig, hogy elég volt, ezt nem csinálom, nem csinálhatom tovább. Azt is tudtam, hogy nem vagyok elég türelmes ahhoz, hogy most csak az étrendbeli v

Kipróbáltam a Veet Sensitive Precision elektromos trimmelőt

Először megmutatom a sajtóanyagot, aztán írok a tapasztalataimról! :) "Mert ez jár nekem" A  Hollywodi  filmekben és az újságok  címlapjain  minden  nő gyönyörű. Mindig  tökéletes az alakjuk,  frissen  fodrászolt  a  hajuk,  gyönyörű  a  sminkjük, és  persze  egyetlen felesleges szőrszál sincs  rajtuk.  Valljuk  be, bármilyen  korúak  is  legyünk,  mi  nők  nagyon  sokszor  a  médiában látott szépségideálokhoz hasonlítjuk magunkat. Folyamatosan arra vágyunk, hogy nekünk is hozzájuk hasonlóan  tökéletes  alakunk,  frizuránk és  bőrünk  legyen.  S  miután  ez  legtöbbünk  számára elérhetetlen álom,  ez  egyenes út  az örök  boldogtalansághoz. Ezért  hát  legtöbben,  hogy  kihozzuk magunkból  a  maximumot,  folyamatos  harcot  vívunk  az  idővel,  a kilókkal és  az életünket megnehezítő szőrszálakkal. Mert szőrteleníteni kell. Ez a mai kor lányának alap tézis, főleg, ha az olyan  kényesebb  területekről  van  szó,  mint  az  arcunk,  szemöldökünk,  vagy  az  intim  területek

Festményen elevenednek meg az utazási emlékek

Szeptember 27-e a turizmus világnapja, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a turizmus társadalmi, kulturális és gazdasági értékeire. Ez a nap kicsit emlékeztet bennünket is arra, milyen szép tájakat barangoltunk be az év eddig eltelt időszakában vagy akár az életünk során. Igaz a mondás, hogy az emlékeinket senki nem veheti el tőlünk, azokból táplálkozhatunk sötétebb napokon, nehezebb periódusokban is. Az emlékezésben segítségünkre vannak a fényképeink, de akár festmény formájában is csodálhatjuk saját, megélt élményeinket.   Egy otthon kialakításakor, egy friss építkezés vagy felújítás során általában utolsó mozzanatként szerezzük be azokat a kisebb-nagyobb berendezési tárgyakat, amelyek aztán majd hosszú évekig biztosítják számunkra azt az atmoszférát, amiben kellemesen, komfortosan érezzük magunkat.  „Inkább visszatérő, sem mint új trendként említeném, hogy újra megnőtt a festmények iránti igény a lakberendezés terén. Az emberek szeretik a falaikat készen megvásárolható vagy e