2019. november 19., kedd

Orosz Barbara: „Ma már rendmániás vagyok”

Orosz Barbara, a TV2 Mokka új műsorvezetője pörgős életet él, így otthonát minél hatékonyabb és gyorsabb módszerekkel igyekszik rendben tartani. A műsorvezető nagy macskatartó, ugyanakkor intenzív porallergia is kínozza.

„Manapság, a felgyorsult világunkban, ahol mindenki maximálisan meg szeretne felelni az élet kihívásainak, szerintem nem szégyen, ha nem jut mindenre időnk és energiánk. Bevallom, hogy a napi teendők elintézése mellett képtelen lennék egyedül kézben tartani a lakásom mindennapos tisztaságát, így egy megbízható bejárónő hetente segít nekem ebben. Úgy gondolom, nem kell azt szégyellnünk, hogy véges a munkabírásunk és nem lehetünk mindenben 100%-osak, olykor tudnunk kell elengedni dolgokat és egy hozzáértő csapatra bíznunk életünk különböző feladatait” – mondja a Tűsarok producere, műsorvezetője.

Barbara egy kifejezetten tágas, nagy belmagasságú belvárosi lakásban él, imádja, ha rend és tisztaság veszi körül, bár szeretett cicái ezt nem könnyítik meg. A műsorvezető egyébként minden évszakot egy ruhatárat felfrissítő gardróbrendezéssel kezd, ami teljesen ki tudja kapcsolni, de mosni és teregetni is nagyon szeret.


„Régebben alig voltam otthon, reggel korán elindultam dolgozni és este csak későn értem haza, ezer fokon égtem és kevésbé élveztem az otthon melegét, de ez ma már máshogy van. Elérkezett az életemben az az időszak, amikor néha csak arra vágyom, hogy bekuckózzak otthon a macskáimmal és kikapcsoljak. Álmomban sem gondoltam anno, hogy a cicák ennyi szőrt termelnek, feladták a leckét, hogy megtaláljam erre a megfelelő módszert, de sikerült. A lakásomban nagyon változatos anyagok, burkolatok találkoznak, vannak parkettás, márványlapos részek, és padlószőnyegek is, de manapság már ezek kezelése sem okoz gondot. Szerencsére van egy olyan stílusos takarítógépem, a Bissell CrossWave Cordless, ami amellett, hogy vezeték nélküli, így nagyon kényelmes a használata, egyszerre porszívóz, felmos és szárít. Lehet, hogy  a hightech masina még a takarítást is megszeretteti velem? – nevet a műsorvezetőnő.

Fotó: Szécsi István

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése