Ugrás a fő tartalomra

Megjelent az első táskakollekció a kreatíviparban dolgozóknak

Nélkülöző gyermekek mindennapjait varázsolja szebbé közvetetten egy magyar kreatív ügynökség által megálmodott táskakollekció. Susánszki Edina, a kezdeményezés mögött álló Plus Creative Agency marketingvezetője elmondta, az elsősorban a kreatíviparban dolgozókat megszólító Kreativitáskák a társadalmi felelősségvállalás jegyében készültek, hiszen minden vásárlással a Gyermekétkeztetési Alapítványt támogatják a vevők. A Kreativitáska pedig nem más, mint egy stílusos vászontáska olyan felirattal, ami „kicsit mindenkinek mond valamit”.

„Az ő gyermekkoruk. A Te táskád. A mi ügyünk.” Ezzel a szlogennel dobták piacra Magyarország első táskakollekcióját a kreatíviparban dolgozóknak. A természetbarát szütyőkkel ugyanis az iparágban tevékenykedők jótékony célt támogathatnak, miközben a humoros feliratokkal önmagukat is kifejezhetik.


A Kreativitáskát megalkotó Plus Creative Agency egész évben a Gyermekétkeztetési Alapítvány mögött áll, de szerettek volna olyan látványos, kreatív és környezettudatos dolgot alkotni a csapattal, ami maradandó, és amellyel a maguk módján nagyságrendileg többet tudnak segíteni a nélkülöző gyermekeknek.

Így született meg az új projekt, amelynek eredményeként az érdeklődők minden egyes táska megvásárlásával a Gyermekétkeztetési Alapítványt támogatják. Fekete Csaba, az alapítvány elnöke azt mondta, egy újabb kiváló projekthez csatlakozhattak.

„Állandó támogatónk a Plus Creative Ügynökség olyan kampányt indít, ami egybecseng a Gyermekétkeztetési Alapítvány céljaival. 30. éve segítjük a rászoruló családok gyermekeit. Ezzel az ötlettel az ügynökség újabb szintre emeli a támogatás formáját, amihez mások is könnyedén csatlakozhatnak. Köszönöm, hogy ezzel a kampánnyal is hozzájárulnak, hogy minél több helyen tudjunk segíteni” – fogalmazott.

Csapatmunka a nélkülöző gyerekekért

Susánszki Edina, a Plus Creative Agency marketingvezetője elárulta, nincs olyan tagja az ügynökségüknek, aki a táskakollekció elkészítésében ne vett volna részt.

„A honlapot a webes csapatunk rakta össze, a termékfotókat az ügynökségünk fotósai készítették, a dizájn a grafikusaink munkáját dicséri, a táskák népszerűsítésében pedig a marketingeseink vállalnak szerepet. Így bátran állíthatjuk, hogy a projekt minket tükröz, és jól mutatja azt is, mennyire fontosnak érezzük a társadalmi felelősségvállalást”
 – mondta, hozzátéve, hogy a BP Digital, a Chiro és a CoffeeBreak Consulting ügynökségek a kezdetektől támogatják a kampányt és melléjük álltak a közös ügyben.

A kollekciót jelenleg négy darab alkotja: a rajzos tasi, a határidős, a Lorem ipsum és a végleges.pdf. Bíznak benne, hogy mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb dizájnt, ami remek társ lehet a mindennapokban, fesztiválon, edzésen, vagy éppen fagyizás közben Barcelona utcáin.


A termékek innentől kezdve egész évben elérhetőek lesznek, így az év bármely szakaszában cselekedhetünk jót. Az önkifejezés lehetősége, a praktikum és környezettudatosság ötvözete ráadásul ajándék is lehet egy jó barátnak, kollégának és családtagnak is.

A Plus Creative Agency növekedése pedig nem áll le itt, terveik szerint a jövőben még szélesebb körben fogják bővíteni tevékenységüket, további együttműködéseken keresztül is.

Fotók forrása: Plus Creative Agency

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alpha Led Oxy Spa kezelésen jártam

Az elmúlt év második felére nem vagyok büszke - már abból a szempontból, hogy kicsit elhanyagoltam a sportolást, és az egészséges étkezésre sem mindig tudtam odafigyelni. Ennek pedig - mint ahogy az a nagy könyvben meg van írva - meg is lett az eredménye, ami pluszkilók formájában (sajnos) mérhető, és minden egyes mérlegre állás során sírásközeli állapotba juttat. Az ünnepek sem segítettek a kilók elleni harcban... miért is segítettek volna, amikor az ember lánya ilyenkor kettesével veszi el a tálcáról a bejgliszeleteket, és a menü többi részét is csak ritkán válogatja zöldségekből, gyümölcsökből, sovány húsokból... Aztán nálunk jött egy remekül sikerült wellnesselés január első hetében, talán mondanom sem kell, hogy az evést ott is menetrendszerűen folytattuk (jobbnál jobb kajákból). Ennek következtében január második hetében jutottam el addig, hogy elég volt, ezt nem csinálom, nem csinálhatom tovább. Azt is tudtam, hogy nem vagyok elég türelmes ahhoz, hogy most csak az étrendbeli v...

Kipróbáltam a Veet Sensitive Precision elektromos trimmelőt

Először megmutatom a sajtóanyagot, aztán írok a tapasztalataimról! :) "Mert ez jár nekem" A  Hollywodi  filmekben és az újságok  címlapjain  minden  nő gyönyörű. Mindig  tökéletes az alakjuk,  frissen  fodrászolt  a  hajuk,  gyönyörű  a  sminkjük, és  persze  egyetlen felesleges szőrszál sincs  rajtuk.  Valljuk  be, bármilyen  korúak  is  legyünk,  mi  nők  nagyon  sokszor  a  médiában látott szépségideálokhoz hasonlítjuk magunkat. Folyamatosan arra vágyunk, hogy nekünk is hozzájuk hasonlóan  tökéletes  alakunk,  frizuránk és  bőrünk  legyen.  S  miután  ez  legtöbbünk  számára elérhetetlen álom,  ez  egyenes út  az örök  boldogtalansághoz. Ezért  hát  legtöbben,  hogy  kihozzuk magunkból  a  maximumot,  folyamatos  harcot  vívunk  ...

Festményen elevenednek meg az utazási emlékek

Szeptember 27-e a turizmus világnapja, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a turizmus társadalmi, kulturális és gazdasági értékeire. Ez a nap kicsit emlékeztet bennünket is arra, milyen szép tájakat barangoltunk be az év eddig eltelt időszakában vagy akár az életünk során. Igaz a mondás, hogy az emlékeinket senki nem veheti el tőlünk, azokból táplálkozhatunk sötétebb napokon, nehezebb periódusokban is. Az emlékezésben segítségünkre vannak a fényképeink, de akár festmény formájában is csodálhatjuk saját, megélt élményeinket.   Egy otthon kialakításakor, egy friss építkezés vagy felújítás során általában utolsó mozzanatként szerezzük be azokat a kisebb-nagyobb berendezési tárgyakat, amelyek aztán majd hosszú évekig biztosítják számunkra azt az atmoszférát, amiben kellemesen, komfortosan érezzük magunkat.  „Inkább visszatérő, sem mint új trendként említeném, hogy újra megnőtt a festmények iránti igény a lakberendezés terén. Az emberek szeretik a falaikat készen megvásá...