2016. január 20., szerda

Alpha Led Oxy Spa kezelésen jártam

Az elmúlt év második felére nem vagyok büszke - már abból a szempontból, hogy kicsit elhanyagoltam a sportolást, és az egészséges étkezésre sem mindig tudtam odafigyelni. Ennek pedig - mint ahogy az a nagy könyvben meg van írva - meg is lett az eredménye, ami pluszkilók formájában (sajnos) mérhető, és minden egyes mérlegre állás során sírásközeli állapotba juttat. Az ünnepek sem segítettek a kilók elleni harcban... miért is segítettek volna, amikor az ember lánya ilyenkor kettesével veszi el a tálcáról a bejgliszeleteket, és a menü többi részét is csak ritkán válogatja zöldségekből, gyümölcsökből, sovány húsokból... Aztán nálunk jött egy remekül sikerült wellnesselés január első hetében, talán mondanom sem kell, hogy az evést ott is menetrendszerűen folytattuk (jobbnál jobb kajákból).

Ennek következtében január második hetében jutottam el addig, hogy elég volt, ezt nem csinálom, nem csinálhatom tovább. Azt is tudtam, hogy nem vagyok elég türelmes ahhoz, hogy most csak az étrendbeli változtatások, a kevesebb kaja és a több sport elegyétől várjak látható eredményt, most kell egy kis plusz. Ekkor tévedtem fel valamelyik kuponos oldalra, és kezdtem el nézegetni - egyelőre csak ötletek végett - a különböző alakformáló- és szépítő kezeléseket. Találtam is néhány szimpatikus dolgot, de ami igazán tetszett, az akkorra már elfogyott. Sorstársaim gyorsabbak voltak nálam, ilyen is van.

Ezzel viszont majdnem egy időben jött egy hírlevél a postaládámba, ahonnan pillanatokon belül a Beauty & Balance szépségstúdió honlapjára navigáltam. Ott alig néhány perc alatt megtaláltam és kiválasztottam a nekem legjobban tetsző ajánlatukat: Alpha Led Oxy Spa kezelés kavitációval. Mielőtt fizettem volna, persze utánaolvastam, melyik mit jelent, de azt például nem tudtam, milyen érzés lesz, illetve mennyi idő múlva jelentkezik majd az alakformáló hatás. Nos, telefonos egyeztetést követően január 19-én jelentem meg a stúdióban, ahol a szokásos körök (váltócipő felhúzása, rövid tájékoztatás a kezelésről) után bele is vágtunk. Na, nem szó szerint. :)

Először a kavitációt végezték el, ami szerintem egy ultrahangra hasonlít, csak viccesebb. Úgy értem, konkrétan csikizős érzés, amit én olykor kuncogással, olykor pedig hangosabb kacarászással nyugtáztam, elég jó kedvre derítve az engem kezelő kedves hölgyet is. :) Valami ilyesmi, a kép illusztráció.


A kavitáció lényege egyébként, hogy "szétbombázza" a zsírsejteket, amik utána kiürülnek a szervezetből az anyagcsere folyamatok során. Egyszerűnek hangzik. :) A kezelés ráadásul nem is fájdalmas - kicsit az kellemetlen, amikor a gép fém feje először az ember bőréhez ér, mert nagyon hideg :) aztán pedig az, amikor a csontokhoz ér, mert annak meg van egy ilyen közepesen borzasztó fülsüketítő hangja, de ez teljesen túlélhető. :) Az még fontos infó lehet, hogy ha csak pár pluszkiló van rajtad, akkor kavitáció helyett a lipolézert ajánlják, ami még kevésbé kellemetlen - annál állítólag tényleg semmilyen fájdalmas és/vagy fülsértő dolgot nem lehet érezni.

A becsléseim szerint olyan 20-30 perces kavitációs kezelést tekercselés követte, ami akciósan 500 forintba került (a telefonos időpont egyeztetés során ajánlották fel, közölték az árat, és én úgy döntöttem, élnék vele). Nagyon megérte! A combomra, hasamra, fenekemre karcsúsító gél került, majd jött a fóliázás - ezt táncórákra illő mozdulatokkal oldottuk meg, de legalább újra nevettünk.


Végül, de nem utolsósorban indult az utolsó félóra, amit az Alpha Led Oxy gépben töltöttem. A kis kapszula elsőre nekem egy UFO-ra hasonlított, amivel próbáltam egy kicsit barátkozni, mielőtt a hasa felnyílt, és belefekhettem volna. Azt tudtam, hogy odabent meleg lesz (ami nem baj), 63-76 fokra lehet felfűteni. Egy másodpercig a röhögés fojtogatott, mert eszembe jutott a Star Warsból az a jelenet, amikor Han Solo a fagyhalál elől egy tauntaun hasába rakja be Luke-ot. Ne kérdezzétek, ez honnan jött, a lényeg, hogy nehezen hessegettem el a képkockákat a fejemből...

De komolyra fordítva: az Alpha egy nagyon komoly gép. De tényleg. Egyrészt ugye meleg van bent (fokozatosan melegít a kívánt hőfokra), ami kétféle vibrációval párosulva szabadít meg a kalóriáktól meg a zsírtól. Másrészt az arcunkra oxigéndús hűvösebb levegőt fúj. ami nemcsak a kiáramló nagy meleget enyhíti egy kicsit, hanem számos jó hatása is van a szervezetre. Harmadrészt a bent fekvő emberke egy kijelzőn folyamatosan látja, többek közt, hogy hány fok van odabent, hány perc telt el, és hány kalóriát égetett el. Én valamivel több mint -210 kalóriával zártam ezt a félórás kezelést, na meg rendesen elpilledtem a végére. Biztosan van olyan, aki el is alszik - nem csodálnám. :)


Hazaérve azt tapasztaltam, hogy a combomon és a derekamon több ponton is kipirosodott a bőr, de ez másnap reggelre szépen elmúlt. Szóval, ha kedvet kaptatok az Alpha kezeléshez, és ugyanezt tapasztalnátok utána, ne ijedjetek meg, a piros foltok nem maradnak ott sokáig. :)

Extra tipp: ha hozzám hasonlóan érzékeny bőrű vagy, ezt jelezd a kezelés előtt, illetve szerintem ne borotváld le semmidet a kezelés előtti napon, inkább korábbra tedd a borotválkozást. Én a lábborotválást kb. 18 órával a kezelés előtt végeztem, és éreztem egy enyhe irritációt közben, de ennek a 30 percnyi Alpha után semmi nyoma nem volt. :)

A kezelésre tegnap került sor. Az, hogy látható eredmény mikorra várható, nagyban függ attól, hogy miből mennyit eszem, mennyit tudok sportolni, és amit tegnap az Alpha kezelés után is hangsúlyoztak a szalonban: hogy elég vizet iszom-e. Tegnap arra kértek, hogy igyak még legalább egy litert (ásványvizet, tea vagy bor sajnos nem játszik), amit teljesítettem is. Ma is próbáltam sokat inni, és a délutáni mozgással tenni fogok azért, hogy a kilók tényleg mielőbb eltűnjenek. Kíváncsian és nagy reményekkel várom a változást. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése