2016. január 13., szerda

Romantikus wellness a tihanyi Echo Residence-ben

Tihanyi wellness kiruccanásunkat már novemberben elkezdtem szervezni... vagyis, hogy egy kicsit pontosítsak: a barátom szülinapjára szerettem volna egy full extrás wellness pihenést magunknak, a részleteket előtte persze titokban tartva. Nos, megnéztem néhány ajánlatot, de valahogy egyik sem volt az igazi, és ami tetszett, azt ár-érték arányban nem éreztem megfelelőnek. Nem sürgettem a választást, hiszen január 5 körülre kerestem szállodát, tehát tudtam, hogy van időm. És talán éppen ennek a hozzáállásnak is köszönhetően jött szembe - szó szerint - a tihanyi Echo Residence All Suite Hotel. Az ajánlat több másikkal együtt e-mailben jött, és részemről szerelem volt első kattintásra.


A szálloda eleganciája, a környezet, a szobák ízléses berendezése már a képek alapján elvarázsolt, és tudtam, hogy hamarosan foglalni fogok. Csak azért nem tettem ezt meg azonnal, mert szerettem volna aludni egyet a dologra. Végül ezt tényleg szó szerint értettem: egyik nap beleszerettem a szállodába, másnap reggel klikkeltem is a "megrendelem"-re. Ez most így, leírva teljesen érzelmektől vezérelt döntésnek tűnik, de nem száz százalékban volt az. Összehasonlítottam más ajánlatokkal, ár-érték arányt próbáltam nézni, illetve számtalan olvasói kommentet elolvastam (ezekre később kitérek részletesen).

A lényeg, hogy a foglalás és a fizetés a Tesco Utazás oldalon keresztül történt, ezt követően kellett a szállodával felvenni a kapcsolatot időpontfoglalás végett. Először telefonon, majd e-mailen "beszéltem" velük, nagyon kedvesek és készségesek voltak, az e-mailekre perceken belül válaszoltak. Egy utolsó megerősítésre az utazás előtt hívtam fel őket, január elsején (mivel épp dolgoztam egy cikken, nekem először eszembe sem jutott, hogy boldog új évet kívánjak, de a telefon túloldalán egy mosolygós hang megtette :)). Szóval elég pozitív érzésekkel vágtunk neki az utazásnak. Tihanyban két éve voltam utoljára - akkor és most is imádtam. :)


A barátom még ekkor sem sejtette, hogy pontosan milyen meglepetésre készülök. A wellnessezős részben majdnem biztos volt, miután megkértem, hogy fürdőnadrágot és papucsot ne felejtsen el csomagolni... ;) de a meglepetés csak akkor vált számára teljessé, amikor megérkeztünk. Nem számított arra, hogy ilyen szép helyre érkezünk, és egy lakosztályban fogunk lakni. Bevallom, ez nemcsak őt nyűgözte le, hanem engem is: amikor felvittük a csomagjainkat, nekem szó szerint tátva maradt a szám, ugyanis nemcsak a szállásunk volt csodaszép - egy kis amerikai konyhás nappalival, fürdő + wc-vel és hálószobával -, hanem a kilátásunk is a Balatonra.



Ilyen szépen nagyon rég nem láttam. Nálam külön pluszt jelentett, hogy a nappaliban, a nagyképernyős tévével szemben egy divatmagazin is be van készítve... meg is volt, mit csinálok, mivel foglalom majd el magam először, pihenésképpen. :) Aztán éjjel jött a mostani tél első nagy havazása, így reggel arra ébredtünk, hogy teljesen fehér a táj. A kilátás és a Balaton persze így is lebilincselő látványt nyújtott (én csak bámultam és sóhajtoztam, a barátom igyekezett ezt tolerálni :) bár szerintem neki is tetszett, csak nem lelkendezett annyira, mint én ;)).


Azt ígértem, az olvasói kommentekre még visszatérek. Nos, olvastam, hogy a hotel éttermében kevés kaját adnak (ez nem igaz, nekünk bőségesen elég volt, pedig mindketten szeretjük a hasunkat), illetve azt is, hogy a wifi bizonytalan, és nem is mindig működik. Erre sem volt panaszunk. Voltak, akik a szobákban láttak kisebb-nagyobb kifogásolnivalókat, de nálunk csak egy kisebb gond volt: az ágyon a matracok csúszkáltak jobbra-balra, de ezt is elintéztük egy nevetéssel, nem csináltunk belőle gondot.

A wellness külön épületben volt - ezzel kapcsolatban megjegyezte valaki, egy internetes mindentudó, hogy számukra nem volt a legkellemesebb élmény átsétálni a hidegben. Nos, ez is hozzáállás kérdése. Mi utcai ruhában, kabátban és téli cipőben / csizmában mentünk át, ott öltöztünk. Tiszta, kulturált öltöző van, férfi-női, külön zuhanyzó résszel és zárható szekrényekkel. Praktikus volt, semmi problémát nem jelentett ott öltözködni. Persze, időbe telt, de ezen sem problémáztunk.



A személyzet kedvességét a kommentelők is dicsérik, és hát ezekhez a véleményekhez is csatlakoznék. Végig, az első perctől az utolsóig mindenki nagyon aranyos, mosolygós és kedves volt velünk, ami hozzájárult ahhoz, hogy ilyen jól érezzük magunkat a barátommal, és neki ilyen remek szülinapi meglepetést tudjak szerezni. :)



Egy dolog, amit nem kalkuláltam be: a 10 centis havat, amiben nem volt számomra egyszerű megközelíteni a szállásunkat. Természetesen magassarkú csizmában mentem, ami hóban, jeges lejtőn le és fel nem annyira volt nyerő választás... azt elfelejtettem megemlíteni, hogy a szállásunkra egy lejtős, kövezett útszakaszon lehetett eljutni a főépülettől, ahol a reggeli és vacsora volt. Hát, azt a csúszkálást, amit én ott rendeztem minden alkalommal... illetve a lépcsőházunkban és a folyosón is, ami eléggé csúszott a lehulló hó miatt. Egyszer csúsztam meg nagyon, de szerencsére nem történt semmi baj, hála a remek egyensúlyérzékemnek. ;)

Szóval, ha havas időben terveznél egy romantikus tihanyi hétvégét a pároddal, valami hasonló outfitet javaslok hozzá.


Összességében elégedett vagyok a szállodával, ár-érték arányban szerintem teljesen jó választás volt, és hát a vizuális élményeket sem felejtem, felejtjük el... :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése