Ugrás a fő tartalomra

Haute couture dizájner tervez a KLM-nek

Haute couture tervező a KLM légitársaságnál

A holland dizájner, Jan Taminiau tervezi a következő négy évben a KLM World Business Class új fedélzeti neszeszerét. A luxus piperetáskák március 27-től lesznek elérhetők a nemzetközi járatokon.

Jan Taminiau négy éven keresztül minden évben új neszeszerrel lepi majd meg a holland légitársaság business utasait. A piperetáskák olyan eszközöket tartalmaznak, amelyek elengedhetetlenek egy hosszú utazáshoz. A tervező hat táskát álmodott meg 12 különböző színben, melyek a szépség mellett azt a célt is szolgálják, hogy az utasok a repülést követően is tudják használni. Az első bemutatott neszeszert a tervező haute couture kollekciója inspirálta, a második formája pedig leginkább egy pénztárcához hasonlít.


„A KLM évek óta dolgozik neves holland tervezőkkel, azzal a céllal, hogy folyamatosan meg tudjuk lepni az utasainkat. Taminiau stílusa elegáns és különleges, és követi a nemzetközi divattrendeket. A KLM büszke arra, hogy egy ilyen kaliberű dizájnerrel dolgozhat együtt. Az új neszeszer nem csak attraktív, hanem különösen praktikus is. Az utasaink imádni fogják a különböző dizájnokat.”- nyilatkozta Miriam Kartman, a KLM fedélzeti szolgáltatásokért felelős alelnöke.


„Az új neszeszerek clutch és pénztárca formáival azt szerettük volna elérni, hogy az utasok a repülést követően is használni tudják őket. Úgy terveztem ezeket a táskákat, hogy ajándékként is funkcionáljanak, hiszen a KLM olyan tárggyal szeretné megajándékozni utasait, amit a mindennapjaikban is tudnak alkalmazni.”- tette hozzá Jan Taminiau.


Nemzetközi holland
Az új táskák a KLM „nemzetközi holland” vízióját reprezentálják. Ez a vezérfonal a légitársaság számos szolgáltatásában visszaköszön: a World Business Class menüjét a holland Michelin csillagos séf, Jacob Jan Boerma álmodta meg, az étkészletet Marcel Wanders, az egyenruhákat pedig Mart Visser névjegye fémjelzi, és természetesen a kabinok dekorációja is holland tervező, Hella Jongerius munkája.
A tervezőről
Jan Taminiau a legsikeresebb és legexkluzívabb holland divattervezők egyike. Kreációit a világ minden táján hordják. Minden ruhája egyedileg a vásárló számára készül különleges technikával, és a legjobb anyagok felhasználásával. Saját kollekciója 2004-ben debütált JANTAMINIAU néven. A márkát az időtálló dizájn és az elegancia jellemzi. A tervező amellett, hogy minden évben jelen van a párizsi divathéten, szűkebb körű bemutatókat is tart Brüsszelben, Amszterdamban, Párizsban és Madridban. Taminiau számos nemzetközi elismerés után 2014-ben Hollandia legtekintélyesebb divat díját, a Grand Seigneur-t is elnyerte. Bővebb információt a tervezőről a http://www.jantaminiau.com/ oldalon olvashat.

Forrás: ACG.hu

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alpha Led Oxy Spa kezelésen jártam

Az elmúlt év második felére nem vagyok büszke - már abból a szempontból, hogy kicsit elhanyagoltam a sportolást, és az egészséges étkezésre sem mindig tudtam odafigyelni. Ennek pedig - mint ahogy az a nagy könyvben meg van írva - meg is lett az eredménye, ami pluszkilók formájában (sajnos) mérhető, és minden egyes mérlegre állás során sírásközeli állapotba juttat. Az ünnepek sem segítettek a kilók elleni harcban... miért is segítettek volna, amikor az ember lánya ilyenkor kettesével veszi el a tálcáról a bejgliszeleteket, és a menü többi részét is csak ritkán válogatja zöldségekből, gyümölcsökből, sovány húsokból... Aztán nálunk jött egy remekül sikerült wellnesselés január első hetében, talán mondanom sem kell, hogy az evést ott is menetrendszerűen folytattuk (jobbnál jobb kajákból). Ennek következtében január második hetében jutottam el addig, hogy elég volt, ezt nem csinálom, nem csinálhatom tovább. Azt is tudtam, hogy nem vagyok elég türelmes ahhoz, hogy most csak az étrendbeli v

Kipróbáltam a Veet Sensitive Precision elektromos trimmelőt

Először megmutatom a sajtóanyagot, aztán írok a tapasztalataimról! :) "Mert ez jár nekem" A  Hollywodi  filmekben és az újságok  címlapjain  minden  nő gyönyörű. Mindig  tökéletes az alakjuk,  frissen  fodrászolt  a  hajuk,  gyönyörű  a  sminkjük, és  persze  egyetlen felesleges szőrszál sincs  rajtuk.  Valljuk  be, bármilyen  korúak  is  legyünk,  mi  nők  nagyon  sokszor  a  médiában látott szépségideálokhoz hasonlítjuk magunkat. Folyamatosan arra vágyunk, hogy nekünk is hozzájuk hasonlóan  tökéletes  alakunk,  frizuránk és  bőrünk  legyen.  S  miután  ez  legtöbbünk  számára elérhetetlen álom,  ez  egyenes út  az örök  boldogtalansághoz. Ezért  hát  legtöbben,  hogy  kihozzuk magunkból  a  maximumot,  folyamatos  harcot  vívunk  az  idővel,  a kilókkal és  az életünket megnehezítő szőrszálakkal. Mert szőrteleníteni kell. Ez a mai kor lányának alap tézis, főleg, ha az olyan  kényesebb  területekről  van  szó,  mint  az  arcunk,  szemöldökünk,  vagy  az  intim  területek

Festményen elevenednek meg az utazási emlékek

Szeptember 27-e a turizmus világnapja, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a turizmus társadalmi, kulturális és gazdasági értékeire. Ez a nap kicsit emlékeztet bennünket is arra, milyen szép tájakat barangoltunk be az év eddig eltelt időszakában vagy akár az életünk során. Igaz a mondás, hogy az emlékeinket senki nem veheti el tőlünk, azokból táplálkozhatunk sötétebb napokon, nehezebb periódusokban is. Az emlékezésben segítségünkre vannak a fényképeink, de akár festmény formájában is csodálhatjuk saját, megélt élményeinket.   Egy otthon kialakításakor, egy friss építkezés vagy felújítás során általában utolsó mozzanatként szerezzük be azokat a kisebb-nagyobb berendezési tárgyakat, amelyek aztán majd hosszú évekig biztosítják számunkra azt az atmoszférát, amiben kellemesen, komfortosan érezzük magunkat.  „Inkább visszatérő, sem mint új trendként említeném, hogy újra megnőtt a festmények iránti igény a lakberendezés terén. Az emberek szeretik a falaikat készen megvásárolható vagy e