2016. március 9., szerda

Királyi marcipánok a Királyi Marcipán Manufaktúrától

Tudtátok, hogy március 14-15-én lesz a Retro Édesség és Marcipán Fesztivál? Én egy ideje már tudom, ugyanis egy kedves kolléganőm, Napsugár (igen, ő tényleg egy napsugaras lányka :)) lett az esemény sajtóreferense, ezért az elsők közt kaptam meghívást a rendezvényre, illetve az azt megelőző sajtótájékoztatóra.

Ezt tegnap, vagyis nőnapon rendezték meg, és nemcsak a közelgő eseményről kaptunk tájékoztatást, hanem egy-egy doboz exkluzív, elegáns marcipános bonboncsodával is kedveskedtek a sajtó képviselőinek. Egy nagyon kedves sráctól megtudtam, hogy ami ebben a dobozban van, az "a top", amit a Királyi Marcipán Manufaktúra készít. Wow.


Ezek a színes, tökéletes formával és díszítéssel megáldott kis marcipánfalatkák annyira királyiak (nomen est omen, ugye... ;)), hogy egyelőre nem bontottam fel az ajándékomat... nincs szívem megenni őket.

A sajtótájékoztatón viszont megkóstoltam egy csokisat meg egy epreset, és mondhatom, elég finomak! Egy apró kritikám lenne csak, hogy az epresnek a belseje egy ponton kissé száraznak tűnt... vagy ennek épp ilyennek kell lennie? A marcipános-bonbonos ismereteim kissé korlátozottak... ;-) De az tény, hogy külsejük, díszítésük, étvágygerjesztőségi faktoruk, szépségük és eleganciájuk nem hagy kívánnivalót maga után.


A finomságért külön köszönet a Királyi Marcipán Manufaktúrának, illetve Mezei Rita cukrásznak!

A Retro Édesség és Marcipán Fesztiválon te is kóstolhatsz - többek közt - marcipánkülönlegességeket is. A helyszín és az időpont: Budapest, Akvárium Klub, 2016. március 14-15. A belépés ingyenes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése