2017. szeptember 22., péntek

Ő lett a Reebok új arca

Gigi Hadid, Teyana Taylor és a Rae Sremmurd után újabb szupersztár csatlakozott a márka nagyköveteinek csapatához - biztosan te is ismered már az arcát, na és persze a hangját:

Ariana Grande a Reebok új arca

Az énekesnő hosszútávú együttműködést tervez a márkával

Új taggal bővült a Reebok család. Gigi Hadid, Teyana Taylor és a Rae Sremmurd után újabb szupersztár csatlakozott a márka nagyköveteinek csapatához Ariana Grande személyében. A 113 millió Instagram követővel bíró énekesnő érkezésével a fiatalabb generáció igényeit elégíti ki a Reebok Women.

A Reebok évek óta elhivatottan támogatja a nőket önbizalmuk és magabiztosságuk növelésében. Kampányaik során rendszerint erős, inspiráló és pozitív személyiségekkel működnek együtt a nők motiválásán, nem volt ez másképp a Reebok család legújabb tagja esetében sem. A karakteres és merész Ariana Grande különleges színfolt a márka nagyköveteinek palettáján.
Ari rajongók millióit inspirálja a konvenciók és társadalmi elvárások ledöntésére nap mint nap. Dalszövegeivel, tweetjeivel és a követői iránti szeretetével rengeteg nőt inspirál a világon saját maguk legjobb változatának előhívására. A fiatal generációt is hitelesen megszólító Grande, igazi pozitív példa a – napjainkban gyakran előforduló – testképzavarral és önértékelési gondokkal küzdő tinédzserek számára.


„A Reebok filozófiájához hasonlóan én magam is az önkifejezés, az eredetiség és a merészség megszállottja vagyok. Dalaimmal inspirálom az embereket saját maguk elfogadására, az önmegvalósítással és önbecsüléssel kapcsolatos gondolatok pedig szerves részét képezik a mindennapjaimnak. Igazi megtiszteltetés számomra, hogy egy olyan márkával dolgozhatok együtt, amely küldetésének tekinti, hogy előhívja az emberekből saját magunk legjobb verzióját” – hangsúlyozta Ariane Grande az új együttműködéssel kapcsolatban.

A nyolcvanas években a Reebok szembement a sportszergyártó cégek által felállított konvenciókkal, és elindította a nők ezreit mozgásra bíró fitnesz mozgalmát. Az évek múltak, de ez a szellemiség semmit sem változott: a márka fő missziója mai napig a nők bátorítása és inspirálása maradt.
„A Reebok óriási potenciált lát Ariana fiatal generációba vetett hitében és abban, ahogyan a kockázatvállalásban, a kihívások leküzdésében és a szabályok ledöntésében motiválja őket. Nagyon örülünk, hogy Ariana csatlakozott a közösségünkhöz, és már alig várjuk, hogy a jövőben közös erővel segíthessünk a nőknek önmaguk felfedezésében” – nyilatkozta a Reebok az új márkanagykövet érkezéséről.

Az Arianán látható őszi/téli kollekciós Reebok Women darabok már kaphatók a Reebok.com-on.

A Reebokról
A Reebok International Ltd. 2005 óta a világ egyik vezető sportszergyártó cégcsoportjának, az Adidas AG-nek tagja. A vállalat fő profilja a fitnesz, a futó és a crossfit felszerelések gyártása és forgalmazása, de széleskörű kínálatában megtalálhatóak a hétköznapi viseletnek megfelelő pulóverek, kabátok, táskák, fürdőruhák, mellények, pólók, papucsok és egyéb kiegészítők is. A Reebok évek óta hivatalos szponzora a Reebok CrossFit Games, a CrossFit, a Spartan Race és a Les Mills rendezvényeknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése