A nők önbizalmát erősítő kampány
folytatását tervezi a Clinique
Végéhez ért a
Clinique „Döntő lépés” kampánya, amelynek fő célja a nők önbizalmának növelése volt.
A kezdeményezéshez a kozmetikai márka közösségi oldalán számos civil is
csatlakozott. A Clinique influencerei mellett ők is megmutatták, hogy a saját
életünkben hozott sorsfordító döntéssel mi magunk is képesek vagyunk meghatározó
változtatásokra ösztönözzük a környezetünket is. A „Döntő lépés” záróeseményét
az egyik budapesti bevásárlóközbont Clinique szaküzletében tartották.
A Clinique „Döntő lépés” kampányzáró rendezvényen, a
Clinique Magyarország vezetői mellett ott voltak a „Döntő Lépés” influencerei, valamint a kampányt támogató
bloggerek is.
-
A „Difference maker”, Magyarországon „Döntő
lépés” elnevezésű kampányunkban olyan nőket mutattunk be, akik nem csak saját
életüknek tudtak új irányt adni, hanem sorsfordító döntésükkel önbizalmat
adnak, meghatározó változtatásokra ösztönözik a környezetünket. A közösségi
oldalakon kapott visszajelzések azt mutatják, hogy sikerült elérnünk a célunkat.
– mondta Pintér Balázs, a Clinique
Magyarország marketing vezetője.
A Clinique „Döntő lépés” kampánya mellé három olyan nő állt,
akik saját történetükkel hitelesen tudták képviselni a Clinique által is
fontosnak tartott ügyet, emellett környezetükben már számos követőjük akadt,
akiket személyes példájukkal inspiráltak . Széles Adrienn, a vitiligós közösség
képviselője, Németh Dorottya, kétszeres fitness világbajnok és Bódis Boglárka,
ruhatervező képesek voltak új irányt
adni életüknek, közelebb kerültek az álmaikhoz, elfogadóbbá váltak saját
magukkal, szerethetőbbé tették az életüket és ezzel környezetüket is
változtatásra ösztönözték.
-
A kampány részeként a Facebookon egy felhívást
is közzétettünk: arra kértük követőinket a közösségi oldalon, hogy
influencereinkhez hasonlóan ők is osszák meg történetüket, ezzel bátorítva
másokat arra, hogy merjék megélni az álmaikat, és tegyék meg azt a bizonyos
döntő lépést. Nagyon örülünk annak, hogy a felhívásunkra a Facebookon is nagyon
sokan csatlakoztak a „Döntő lépés” kampányhoz, és ilyen sok inspiráló
történetet olvashattunk – tette hozzá Pintér Balázs.
A Facbookon megosztott „Döntő lépés” történetek közül a
Clinique a három leginspirálóbb beküldőjét
egy-egy „3 lépés” ajándékcsomaggal lepte meg.
Bár a Clinique „Döntő lépés” kampány hivatalosan véget ért,
a Clinique bízik benne, hogy influencereikkel és Facebook követőikkel közösen sikerült
elérniük, hogy az inspiráló, személyes történetek továbbra is arra ösztönözzék
a nőket, hogy merjenek bátor döntéseket hozni, olyanokat, amellyel pozitív
irányba terelik az életüket. A
kezdeményezés sikere nyomán a Clinique azt tervezi, hogy a „Döntő lépés”
kampánynak folytatása is lesz.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése