Ugrás a fő tartalomra

Szuper kampány indult a nők önbizalmának erősítéséért, és jön a folytatás!

Szeretem az olyan kezdeményezéseket, amik minket, nőket arra ösztönöznek, hogy szeressük magunkat. Mert én is abban hiszek, hogy az ember lányának ezt önmagán kell kezdenie. Aztán ha szereted magad, teljes joggal várhatod, hogy a világ... na jó, és az a helyes srác is visszamosolyog rád. 

Ezt a blogot azzal a céllal indítottam, hogy felső kategóriás holmikat ajánljak a figyelmedbe, amelyekkel szebbé teheted az életed - vagy akár a nézelődés perceit, amiket a neten töltesz a szabadidődből. De azt hiszem, az önbizalom a legfelemelőbb dolog, olyan luxus, ami mindenkinek kellene, hogy járjon. És miért is ne járhatna? Fejet fel, mellet ki, és tessék elolvasni ezt a pár sort a Clinique szuper kezdeményezéséről. :)


A nők önbizalmát erősítő kampány folytatását tervezi a Clinique

Végéhez ért a Clinique „Döntő lépés” kampánya, amelynek fő célja a nők önbizalmának növelése volt. A kezdeményezéshez a kozmetikai márka közösségi oldalán számos civil is csatlakozott. A Clinique influencerei mellett ők is megmutatták, hogy a saját életünkben hozott sorsfordító döntéssel mi magunk is képesek vagyunk meghatározó változtatásokra ösztönözzük a környezetünket is. A „Döntő lépés” záróeseményét az egyik budapesti bevásárlóközbont Clinique szaküzletében tartották.

A Clinique „Döntő lépés” kampányzáró rendezvényen, a Clinique Magyarország vezetői mellett ott voltak a „Döntő Lépés”  influencerei, valamint a kampányt támogató bloggerek is.
-          A „Difference maker”, Magyarországon „Döntő lépés” elnevezésű kampányunkban olyan nőket mutattunk be, akik nem csak saját életüknek tudtak új irányt adni, hanem sorsfordító döntésükkel önbizalmat adnak, meghatározó változtatásokra ösztönözik a környezetünket. A közösségi oldalakon kapott visszajelzések azt mutatják, hogy sikerült elérnünk a célunkat.  – mondta Pintér Balázs, a Clinique Magyarország marketing vezetője.

A Clinique „Döntő lépés” kampánya mellé három olyan nő állt, akik saját történetükkel hitelesen tudták képviselni a Clinique által is fontosnak tartott ügyet, emellett környezetükben már számos követőjük akadt, akiket személyes példájukkal inspiráltak . Széles Adrienn, a vitiligós közösség képviselője, Németh Dorottya, kétszeres fitness világbajnok és Bódis Boglárka, ruhatervező  képesek voltak új irányt adni életüknek, közelebb kerültek az álmaikhoz, elfogadóbbá váltak saját magukkal, szerethetőbbé tették az életüket és ezzel környezetüket is változtatásra ösztönözték.



-          A kampány részeként a Facebookon egy felhívást is közzétettünk: arra kértük követőinket a közösségi oldalon, hogy influencereinkhez hasonlóan ők is osszák meg történetüket, ezzel bátorítva másokat arra, hogy merjék megélni az álmaikat, és tegyék meg azt a bizonyos döntő lépést. Nagyon örülünk annak, hogy a felhívásunkra a Facebookon is nagyon sokan csatlakoztak a „Döntő lépés” kampányhoz, és ilyen sok inspiráló történetet olvashattunk – tette hozzá Pintér Balázs.

A Facbookon megosztott „Döntő lépés” történetek közül a Clinique a három leginspirálóbb  beküldőjét egy-egy „3 lépés” ajándékcsomaggal lepte meg.



Bár a Clinique „Döntő lépés” kampány hivatalosan véget ért, a Clinique bízik benne, hogy influencereikkel és Facebook követőikkel közösen sikerült elérniük, hogy az inspiráló, személyes történetek továbbra is arra ösztönözzék a nőket, hogy merjenek bátor döntéseket hozni, olyanokat, amellyel pozitív irányba terelik az életüket.  A kezdeményezés sikere nyomán a Clinique azt tervezi, hogy a „Döntő lépés” kampánynak folytatása is lesz.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alpha Led Oxy Spa kezelésen jártam

Az elmúlt év második felére nem vagyok büszke - már abból a szempontból, hogy kicsit elhanyagoltam a sportolást, és az egészséges étkezésre sem mindig tudtam odafigyelni. Ennek pedig - mint ahogy az a nagy könyvben meg van írva - meg is lett az eredménye, ami pluszkilók formájában (sajnos) mérhető, és minden egyes mérlegre állás során sírásközeli állapotba juttat. Az ünnepek sem segítettek a kilók elleni harcban... miért is segítettek volna, amikor az ember lánya ilyenkor kettesével veszi el a tálcáról a bejgliszeleteket, és a menü többi részét is csak ritkán válogatja zöldségekből, gyümölcsökből, sovány húsokból... Aztán nálunk jött egy remekül sikerült wellnesselés január első hetében, talán mondanom sem kell, hogy az evést ott is menetrendszerűen folytattuk (jobbnál jobb kajákból). Ennek következtében január második hetében jutottam el addig, hogy elég volt, ezt nem csinálom, nem csinálhatom tovább. Azt is tudtam, hogy nem vagyok elég türelmes ahhoz, hogy most csak az étrendbeli v...

Kipróbáltam a Veet Sensitive Precision elektromos trimmelőt

Először megmutatom a sajtóanyagot, aztán írok a tapasztalataimról! :) "Mert ez jár nekem" A  Hollywodi  filmekben és az újságok  címlapjain  minden  nő gyönyörű. Mindig  tökéletes az alakjuk,  frissen  fodrászolt  a  hajuk,  gyönyörű  a  sminkjük, és  persze  egyetlen felesleges szőrszál sincs  rajtuk.  Valljuk  be, bármilyen  korúak  is  legyünk,  mi  nők  nagyon  sokszor  a  médiában látott szépségideálokhoz hasonlítjuk magunkat. Folyamatosan arra vágyunk, hogy nekünk is hozzájuk hasonlóan  tökéletes  alakunk,  frizuránk és  bőrünk  legyen.  S  miután  ez  legtöbbünk  számára elérhetetlen álom,  ez  egyenes út  az örök  boldogtalansághoz. Ezért  hát  legtöbben,  hogy  kihozzuk magunkból  a  maximumot,  folyamatos  harcot  vívunk  ...

Festményen elevenednek meg az utazási emlékek

Szeptember 27-e a turizmus világnapja, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a turizmus társadalmi, kulturális és gazdasági értékeire. Ez a nap kicsit emlékeztet bennünket is arra, milyen szép tájakat barangoltunk be az év eddig eltelt időszakában vagy akár az életünk során. Igaz a mondás, hogy az emlékeinket senki nem veheti el tőlünk, azokból táplálkozhatunk sötétebb napokon, nehezebb periódusokban is. Az emlékezésben segítségünkre vannak a fényképeink, de akár festmény formájában is csodálhatjuk saját, megélt élményeinket.   Egy otthon kialakításakor, egy friss építkezés vagy felújítás során általában utolsó mozzanatként szerezzük be azokat a kisebb-nagyobb berendezési tárgyakat, amelyek aztán majd hosszú évekig biztosítják számunkra azt az atmoszférát, amiben kellemesen, komfortosan érezzük magunkat.  „Inkább visszatérő, sem mint új trendként említeném, hogy újra megnőtt a festmények iránti igény a lakberendezés terén. Az emberek szeretik a falaikat készen megvásá...