Hip-hop duóval bővült a Reebok család
A rapvilágban
méltán népszerű Rae Sremmurd lett a Reebok
Classic legújabb kampányának arca
Az
ikonikus Classic Leather cipők
legújabb kampányában a merész stílus és az önkifejezés mestereit, az amerikai
Rae Sremmurd duót kérték fel a márka széleskörű népszerűsítésére. A bandatagok olyan hírességekhez csatlakoztak
a Reebok új képviselőiként, mint Gigi Hadid, Teyana Taylor és Future.
A 2014-es debütáló albumuk óta a Rae Sremmurd
szinte észrevétlenül vált nem csak a zeneipar, de a divat és a popkultúra
meghatározó szereplőjévé is. Bemutatkozó nagylemezük után számos előadóval dolgoztak
együtt, melynek köszönhetően a tagok a hip-hop után, a pop, az R&B és a
trap műfajában is kipróbálhatták magukat. A legnagyobb sikert a – Nicki Minaj
és Young Tung közreműködésével készített – Throw
Sum Mo című slágerük hozta számukra, amely hihetetlen gyorsasággal döntötte
meg a legnagyobb amerikai toplistákat.
A lázadó és merész stílusáról ismert testvérpár, Swae
Lee és Slim Jxmm tökéletes partnerei a Classic
Leathernek, hiszen – hasonlóan az ikonikus cipő történetéhez – munkásságuk
már a kezdetek kezdete óta a határok feszegetéséről és a konvenciók
ledöntéséről szól.
Az elsőként 1983-ban bemutatott Reebok Classic Leather cipőt a tervezők
egy bárki által, bármilyen környezetben viselhető darabnak álmodták meg. Az
idei kampány szereplői is ezt az évekkel ezelőtt meghatározott nemeken,
stílusokon és kultúrákon átívelő üzenetet közvetítik:
“Nálunk ez az egész akkor indult, amikor
elkezdtünk zenélni, és vad házibulikat tartottunk Mississippiben. Az volt a
célunk, hogy létrehozzunk egy olyan közösséget, ahol teljesen különböző emberek
jöhetnek össze és szórakozhatnak együtt. Számunkra a Classic Leather is pontosan erről szól: nem számít, milyen a
stílusod, vagy milyen közegből jöttél, ezt a cipőt bármikor bátran viselheted”
– nyilatkozták a tagok a Reebok
legújabb kampányával kapcsolatban.
Az időtálló Classic
Leather darabokat keresd a Reebok oldalán.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése